سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با انتقاد از تغییر کاربری فضای سبز در منطقه ۵ گفت: در حالی این اتفاق در حال رخ دادن است که کاهش فضای سبز در دو دهه اخیر در شهر تهران نگران کننده است.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد حقانی در ابتدای شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران و در تذکری در خصوص تغییر کاربری فضای سبز در منطقه 5، اظهار داشت: این قطعه زمین در خیابان آیت‌الله کاشانی شمال شرق منطقه 5 چسبیده به شهرداری منطقه 5 است.

وی تصریح کرد: بنده تذکری را هفته‌های گذشته مطرح کردم و انتظار داشتیم که کار در این زمین متوقف شود.

حقانی تصریح کرد: بنده جلسه‌ای را در هفته‌های گذشته با شهردار تهران داشتم و قالیباف فورا دستور رسیدگی را به شهردار منطقه 5 داد که در نهایت جلسه‌ای را هم با شهردار منطقه 5 داشتم که در آن جلسه مسائل و مواردی را خدمت وی مطرح کردم اما پاسخ‌هایی را که شهردار منطقه داد بنده را قانع نکرد و بنده تقاضا دارم عملیات خاک‌برداری در این محل متوقف شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بنده از شهردار تهران و شهرداری منطقه 5 تقاضا دارم عملیات خاک‌برداری در این منطقه متوقف شود چرا که در دو دهه اخیر فضای سبز در تهران به شدت کاهش پیدا کرده است و این موضوع نگران‌کننده است.

وی تأکید کرد: کمیسیون ماده 5 نمی‌تواند قبل از تأمین نیازهای پیش‌بینی شده فضای پیش‌بینی شده برای خدمات را به کاربری دیگری تغییر بدهد و در واقع تغییر کاربری G112 به M و R غیرقانونی است.

کد خبر 258587
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز