همشهری‌آنلاین: در دومین هفته روابط‌عمومی جمهوری اسلامی ایران، از ۴۲ سال تلاش علمی و عملی دکتر محمدمهدی فرقانی در حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری تجلیل می‌شود.

مهدی فرقانی

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس ستاد برگزاری دومین هفته روابط‌عمومی با بیان این مطلب اظهار داشت: از سال گذشته، شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی مقرر کرد که هرساله از اساتید، فعالان و پیشکسوتان حوزه‌های رسانه، ارتباطات و روابط‌عمومی تقدیر شود.

وی ادامه داد: سال گذشته در گردهمایی پیشکسوتان و فعالان روابط‌عمومی و رسانه در نخستین هفته روابط‌عمومی، از دکتر باقر ساروخانی و دکتر حسام‌الدین بیان تجلیل شد و امسال قصد داریم از تلاش‌ها و کوشش‌های دکتر فرقانی در عرصه ارتباطات تقدیر کنیم.

کاظمی‌دینان در تشریح دلایل تجلیل از دکتر فرقانی گفت: او سال‌ها به عنوان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها و رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، در جهت تعمیق دانش ارتباطات قدم‌های ارزنده‌ای برداشته است.

رئیس ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی افزود: دکتر فرقانی بنیانگذاری و سردبیری ماهنامه علمی- آموزشی تدبیر از سال 1368، مسؤولیت راه‌اندازی نخستین دانشکده علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی، تألیف کتاب «درآمدی بر ارتباطات سنتی در ایران و راه دراز گذار»، «گزارش‌نویسی برای مطبوعات» و... را در کارنامه خود داشته و با تربیت صدها دانشجو، خدمات علمی قابل توجهی به جامعه علوم ارتباطات کشور ارائه داده است.

وی اظهار امیدواری کرد این اقدام فرهنگی در تجلیل از اساتید و پیشکسوتان ارتباطات، توجه بیش از پیش جوانان به اندوخته‌ها و سرمایه‌های ملی کشور را به دنبال داشته باشد.

کاظمی‌دینان ادامه داد: مراسم تجلیل از 42 سال تلاش علمی و عملی دکتر محمدمهدی فرقانی روز 31 اردیبهشت‌ماه و در پنجمین روز از هفته روابط‌عمومی برگزار می‌شود.

کد خبر 258358
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز