همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی شیروان به ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایرنا ˈعباس آخوندیˈ در بازدید از بیمارستان در حال ساخت شیروان با تاکید بر ضرورت شتاب بخشیدن به روند اجرایی این طرح اظهار کرد: باید با تامین به موقع اعتبارات، ساخت این بیمارستان تا سال 95 پایان یافته و آماده بهره برداری شود.

وی با اشاره به تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رهبری برای ساخت این مرکز درمانی در مدت سه سال، گفت: کندی اجرای این طرح، به دلیل کمبود اعتبارات است و حال آنکه با توجه به نیاز درمانی دومین شهرستان بزرگ خراسان شمالی، این مشکل باید هرچه زودتر برطرف شود.

شهرستان 157 هزار نفری شیروان اکنون تنها از یک بیمارستان فرسوده برخوردار است.

آخوندی بیمارستان کنونی را جوابگوی نیازمردم شیروان ندانست و بر ارتقای کیفیت خدمات درمانی به مردم این شهرستان تاکید کرد و گفت: با راه اندازی بیمارستان جدید مردم این خطه از مراجعه به دیگر مناطق برای دریافت خدمات درمانی بی نیاز می شوند.

وزیر راه و شهرسازی، ساخت بیمارستان جدید شیروان را مصوبه سال 89 دولت دهم عنوان و اظهار کرد: تسریع در ساخت این بیمارستان 220 تختخوابی که در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع در پنج طبقه در دست ساخت است، برای مردم این شهرستان یک نیاز اساسی است.

در این دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده مردم شیروان و رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و شماری از مسوولان استانی و محلی شیروان حضور داشتند.

شهرستان 157 هزار نفری شیروان به عنوان دومین شهرستان خراسان شمالی در فاصله 60 کیلومتری شرق بجنورد، مرکز این استان قرار دارد.

کد خبر 257175
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز