جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک زن در هنگام سخنرانی هیلاری کلینتون در کنفرانسی در لاس‌وگاس، به سمت وی کفش پرتاب کرد که در پی این حادثه، نیروهای پلیس این زن را بازداشت کردند.

پرتاب کفش به سمت هیلاری کلینتون در آمریکا

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، در هنگام سخنرانی هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در کنفرانس بازیافت زباله‌ها در لاس‌وگاس در ایالت نوادا در غرب آمریکا، یک زن به سمت کلینتون کفش پرتاب کرد.

کلینتون 66 ساله از پرتاب این کفش آسیبی ندید و کفش با فاصله چند سانتیمتری از سرش عبور کرد و حاضران در این نشست پس از این حادثه خندیدند.

کلینتون پس از این حادثه عنوان داشت: آیا این شخص چیزی به سمت من پرتاب کرد؟ آیا این بخشی از سیرک آفتاب است؟ و سپس به سخنرانی خود ادامه داد.

در همین راستا سخنگوی دستگاه امنیت ریاست جمهوری آمریکا عنوان داشت: زنی که به سمت کلینتون کفش پرتاب کرد، دعوتنامه‌ای برای حضور در جلسه سخنرانی کلینتون نداشت و نیروهای این دستگاه و نگهبانان پیش از این حادثه، این زن را تحت نظر گرفته بودند.

در 14 دسامبر سال 2008 نیز یک روزنامه‌نگار عراقی به نام منتظر الزیدی به سمت جورج بوش پسر، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در نشست خبری وی با نوری‌ مالکی، نخست‌وزیر عراق در بغداد کفش پرتاب کرد.

کد خبر 255462
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز