همشهری آنلاین: حضرات آیات صافی‌گلپایگانی و وحیدخراسانی همراه با عزاداران فاطمی در قالب دسته‌های عزاداری با پای پیاده رهسپار حرم مطهر حضرت معصومه(س) ‌شدند.

maraje

به گزارش واحد مرکزی خبر، حرکت دسته عزاداری با حضور آیت‌الله صافی‌گلپایگانی از خیابان چهارمردان و با حضور آیت‌الله وحیدخراسانی از خیابان شهدا انجام شد.

انبوه عزاداران فاطمی هم اکنون با حضور در حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه علیها سلام به سوگواری و عزاداری می‌پردازند.

آیت الله مکارم شیرازی بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا (س) تاکید کرد.

وی امروز در جمع عزاداران فاطمی در مدرسه علمیه امیرالمومنین قم با بیان اینکه خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا (س) علاوه بر مسائل اعتقادی و دینی حاوی مطالب اخلاقی و تربیتی است افزود: خطبا و مداحان باید در مجالس عزاداری علاوه بربیان فضائل و مصائب نکات اخلاقی و تربیتی را بیان کنند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: جامعه ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ارتقای اخلاق و تربیت است و رسانه ها در این زمینه نقش موثری دارند.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان و طرح شبهات گفت: باید فرازهای مختلف خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا (س) به درستی در جامعه تبیین شود و همه به ویژه جوانان از آن حضرت الگوگیری کنند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به مشکلات مختلف در جامعه افزود: تمسک به معارف اهل بیت و توصیه های آنها راهکار حل این مشکلات است.

کد خبر 254541
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز