همشهری آنلاین: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ۱۲ فروردین سند استقلال خواهی و آزادی خواهی ملت ایران است.

۱۲ فروردین

حجت الاسلام عسکر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت بزرگ ایران در روز دوازدهم فروردین ماه سال 58 با اکثریت قریب به اتفاق آراء استقرار نظام جمهوری اسلامی را پذیرفتند تا ندای امام خویش را لبیک گفته باشند.

وی اظهار کرد: روز جمهوری اسلامی از سوی ملت، برگ تایید دیگری بود مبنی بر آزادگی ملتی که حاضر به استمرار سیطره طاغوت و مستکبران جهان بر سرنوشت امت اسلامی نیست.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: جمهوری اسلامی مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود که با دم مسیحایی امام امت (ره) و ملتی سرافراز و خستگی ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان راه فضیلت، به بار نشست.

وی اضافه کرد: مردم ایران در چنین روز بزرگی هویت حقیقی خویش را از طریق همه پرسی به دنیا اعلام کردند تا پشتوانه مردمی این نظام بیش از پیش آشکار شود.

حجت الاسلام دیرباز گفت: روز جمهوری اسلامی سند اسلام خواهی ملت بزرگ ایران و عید بزرگ ملی و انقلابی است.

وی افزود: ملت ما این روزها در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می‌دارند که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده‌اند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: این ملت اکنون در مقطع بزرگی از تاریخ که جهان پرشور و شر در هر لحظه مانعی جدید بر سر راه توسعه و رسیدن او بر اوج قله های رفیع ترقی می‌تراشد، نستوه و استوار تنها بر تحقق آرمان‌های بلند انقلابی و اسلامی خویش چشم دوخته است.

وی اظهار کرد: بازخوانی این روز و تبیین ابعاد مختلف آن هشداری است به دشمنان نظام که بدانند انقلاب اسلامی و نظام اسلامی به راحتی به دست نیامده که به آسانی قربانی زیاده خواهی استکبار جهانی بشود.

کد خبر 254293
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز