همشهری آنلاین: معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه پنج حادثه بزرگ در عالم وجود دارد که عالم را تغییر داده و تغییر خواهد داد، گفت: اولین آنها بعثت رسول الله(ص) دومین آنها نصب ولی الله(ع) در غدیر، سومین آنها قیام ثارالله(ع) در کربلا و دیگری نهضت حضرت روح الله(ره) در ایران و ان شاء‌الله آخرین این ۵ رویداد بزرگ هم، قیام بقیة الله(عج) است.

حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز در جمع راهپیمایان بیست و دوم بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد جایگاه انقلاب اسلامی در تاریخ ایران و جهان گفت: امام خمینی(ره)، انقلاب را معجزه ای الهی می‌دانستند و واقعا بعد از ظهور اسلام از مسائل و رویدادهای بزرگی که در کشور ما اتفاق افتاده، انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه پنج حادثه بزرگ در عالم وجود دارد که عالم را تغییر داده و تغییر خواهد داد، گفت: اولین آنها بعثت رسول الله(ص) است. دومین آنها نصب ولی الله(ع) در غدیر است. سومین آنها قیام ثارالله(ع) در کربلا بوده است. دیگری نهضت روح الله(ره) در ایران بوده و ان شاء الله آخرین رویدادها، قیام بقیة الله(عج) است، لذا نهضت امام خمینی(ره) هم احیاگر دین اسلام و احیاگر شریعت حقه محمدیه است و هم اسلام ناب محمدی را به همه عالم معرفی کرده است و معرفی می‌کند.

موسوی هوایی در ادامه سخنانش اظهارداشت: در دو دهه اخیر رسانه‌های عالم مجبور شدند صدای انقلاب اسلامی را به عالم برسانند، آن هم به خاطر قدرتی که در ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیدا شد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات مختلف و راهپیمایی‌های مختلف، دنیا و عالم و رسانه‌های مخالف ما را مجبور کرد که صدای ملت ایران را به دنیا آرام، آرام برسانند، گرچه صدای ضعیفی از ملت ایران توسط این رسانه ها منعکس شد اما مجبور شدند که بالاخره صدایی از ملت ایران را منتشر کنند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: دنیا با سرعت این صدا را شنید و ما شاهد انقلاب‌های بزرگ و بیداری اسلامی در مناطق اسلامی و جهان اسلام و شاهد بیداری انسانی در آمریکا و اروپا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه جنبش 99 درصد هنوز ادامه دارد و همه می دانند جنبش 99 درصد ثمره ایستادگی مردم ایران و انقلابیون در ایران است که مردم دنیا را آگاه کرده است، گفت: این آگاهی ادامه خواهد داشت تا بسترهای اصلی ظهور امام زمان (عج) فراهم شود، لذا دهه فجر بزرگترین حادثه نه تنها در ایران بلکه در منطقه ما در قرن بیستم و بیست و یکم است.

کد خبر 249349
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز