همشهری آنلاین: معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید "سید نصرت‌الله موسوی‌راد" در استان لرستان گفت: تکریم و تجلیل از خانواده شهدا وظیفه همگان است.

تشکری

به گزارش ایسنا، سردار"محمود تشکری" در این دیدار با تبریک سال نو، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداء را از والاترین ارزش‎ها دانست و اظهار کرد: ارج نهادن به جایگاه شهیدان و ادامه راه آنها، یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه شهداء همانند چراغ هدایت و مایه عزت و اقتدار کشور هستند، ادامه داد: تا زمانی که در کشور فرهنگ شهادت و از خود گذشتگی وجود داشته باشد این کشور و این انقلاب استوار و پا برجا خواهد ماند.

سردار تشکری تکریم از اسوه‎های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش‎های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: باید راه و روش شهیدان در جامعه برای همیشه جاری و ساری باشد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: به برکت وجود ولایت فقیه، فداکاری شهدا، ایثارگران، زحمات مسئولان و دلسوزان انقلاب، ایران اسلامی توانسته توطئه‎های دشمنان را خنثی و در برابر یاوه گویی‎های آنان بایستد.

معاون هماهنگ کننده ناجا در ادامه بیان کرد: شهدا سند افتخار و پرچم دار امنیت و طلایه‌داران عزت و شرف کشور هستند و ما اکنون وظیفه داریم، ضمن پیروی از ولایت فقیه، وارثان خون شهدا باشیم تا بتوانیم در مقابل شهدا و امام شهیدان سربلند باشیم.

سردار تشکری رسیدگی به مشکلات خانواده‎های شهدا از اهم وظایف دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش و آرامش امروز ثمره خون پاک شهداست.

کد خبر 254091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز