همخشهری آنلاین: صبح امروز(یکشنبه ۱۸ خردادماه) پیکر سرباز شهید «منصور افشارزاده» با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان و مقامات نظامی و انتظامی و دیگر مسئولان شهر و اقشار مختلف مردمی در شهرستان بافت تشییع شد.

شهید

به گزارش ایسنا، پیکر سرباز شهید منصور افشارزاده صبح امروز از محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافت با حضور امام جمعه، جانشین فرماندهی انتظامی استان، مسئولان شهرستان و مردم شهید پرور بافت تشییع شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سرباز منصور افشارزاده نیروی انتظامی را خط مقدم مقابله با اشرارو قاچاقچیان دانست.

سرهنگ "عبدالرضا ناظری" گفت: افتخار نیروی انتظامی شهیدان این نیرو هستند که با پیروی از سالار و سرور خود امام حسین (ع) از نظام الهی جمهوری اسلامی حمایت و دفاع می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: اقدامات استکبار جهانی علیه این مملکت اسلامی پایانی ندارد و با شهادت فرزندان این مرز و بوم نمی‌توانند به این ممکلت آسیبی برسانند بلکه نیروی انتظامی را در بر خورد با اشرار و قاچاقچیان مصمم‌تر می‌کنند.

جانشین انتظامی استان کرمان اظهار کرد: اشرار مسلح بدانند تیر اسلحه سربازان ولایت سینه آنها را خواهد شکافت و جایگاهی در ایران اسلامی نخواهند داشت.

این شهید والا مقام در درگیری با اشرار مسلح شهرستان کهنوج مورد اصابت گلوله قرار گرفته و پس از یک روز دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 261924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha