همشهری آنلاین: منابع نظامی سوری از ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه لاذقیه و هلاکت صدها تروریست طی روزهای گذشته از جمله منطقه موسوم به نقطه ۴۵ و حمایت گستره ارتش ترکیه از تروریست‌هایی که به لاذقیه حمله کردند خبر می‌دهند.

پیروزی سوریه بر تروریست ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه به طور کامل بر نقطه 45 در حومه لاذقیه مسلط شده و بیش از 200 تروریست را در این منطقه به هلاکت رسانده است.

این منبع افزود: نیروهای ارتش و دفاع ملی سوریه در اطراف منطقه "کسب" و نوار مرزی با ترکیه حضور خود را تقویت کرده‌اند.

منابع سوری همچنین از عملیات نیروی هوایی ارتش سوریه ضد تروریست‌ها در ارتفاعات حومه لاذقیه و انهدام ادوات گروه‌های مسلح خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: آزادی کامل منطقه از وجود تروریست‌ها زمان زیادی نخواهد برد به ویژه اینکه نیروهای کمکی به ارتش افزوده شده اند.

این منابع همچنین افزودند: از آغاز درگیری‌ها در حومه لاذقیه تاکنون بیش از 700 تروریست کشته شده‌اند و بسیاری نیز پا به فرار گذاشته‌اند و زخمی شدگان نیز به خاک ترکیه منتقل شده‌اند.

منابع سوری تاکید کردند: تعداد تروریست‌هایی که در حمله اخیر به حومه لاذقیه مشارکت داشته‌اند بیش از 5000 نفر و اکثریت آنها را سعودی‌ها و چچنی‌ها تشکیل می‌دهند و واحدهای توپخانه ترکیه و نیز تانک‌های ارتش این کشور حامی این تروریست‌ها بوده‌اند و آنها را پوشش می‌دادند.

کد خبر 254046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز