همشهری آنلاین: کتاب زندگینامه و خاطرات یکی از کهنه سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران که دارای نشان «فتح۳» است چاپ خواهد شد.

ارتش

به گزارش فارس سرهنگ پاسدار سید علی مساواتی مدیر امور تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اعلام این خبر توضیح داد: این کتاب مجموعه‌ای از خاطرات امیر سرتیپ"محمد جوادی" است. این فرمانده دلاور دارای نشان «فتح 3» است و در کارنامه خود فرماندهی تیپ سوم زرهی «شهید قهرمان» همدان،فرماندهی «لشکر 28 پیاده» کردستان، فرماندهی تیپ «40 کماندویی» سراب و قرارگاه مقدم غرب ارتش را داشته است.

وی ادامه داد:امیر سرتیپ محمد جوادی یکی از فرماندهان موفق و لایق در طول هشت سال دفاع مقدس است، از همین رو همه ما باید قدردان دلیرمردانی باشیم که همانند او با استواری و استقامت در مقابل نیروی باطل ایستادگی کردند.کسانی که همچون وی با از خود گذشتگی و ایثاری که از خود نشان دادند، سبب شدند تا دشمن حتی توان جداکردن یک وجب از خاک میهن اسلامی مان را نیز نداشته باشد.

وی درپایان یادآور شد:کتاب «روایت‌های ناتمام» را «ابوالفتح مومن» در 334 صفحه، قطع وزیری در قالب تاریخ شفاهی تدوین و گردآوری کرده و توسط انتشارات صریر به چاپ خواهد رسید.

کد خبر 253504
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز