مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: به منظور سهولت در تردد مسافران به مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) و مزار شهدا در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال شرکت بهره برداری مترو تهران تسهیلاتی در نظر گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در خبری اعلام کرد: با توجه به رسم هر ساله مردم برای زیارت اهل قبور و شهدا در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال و ترافیک مبادی منتهی به بهشت زهرا(س) در این روز، شرکت بهره‌برداری مترو تهران اقدام به افزایش تردد قطارها و کاهش فاصله گذر، به مسافران خط یک خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی افزود: به همین دلیل پنج‌شنبه 22 اسفند از ابتدای شروع حرکت قطارها در خط یک مترو (5:30 دقیقه صبح) تا ساعت 10:30 دقیقه فاصله گذر قطارها 4.5 دقیقه خواهد بود. همچنین از ساعت10:30 تا 18 هم فاصله گذر به 5 دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: افزایش فوق برنامه حرکت قطارها در روز جمعه هم ادامه خواهد داشت و در روز 23 اسفند از ساعت 8 تا 18 فاصله گذر قطارها از هر 7 دقیقه به 5 دقیقه کاهش می‌یابد.

مقدم با بیان اینکه در صورت نیاز و ازدحام جمعیت قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد، گفت: در این روز تردد قطارها در دیگر خطوط مترو طبق روال عادی خواهد بود.

 

کد خبر 252917
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز