مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
۰ نفر

گروه شهری: در فاصله کمتر از یک‌ماه از جلسه مشترک مدیریت شهری و دولت برای رفع مشکلات پایتخت، جلسه‌ای با حضور معاونان برنامه‌ریزی شهرداری و استانداری تهران برگزار و درخصوص مشکلات حوزه مشترک دولت و شهرداری پایتخت بحث و بررسی شد.

درپی این دیدار کمیته تخصصی مشکلات ترافیکی و آلودگی هوای تهران تشکیل خواهد شد. این کمیته قرار است ضمن اتخاذ بهترین راهکارها، برنامه‌هایی در حوزه مدیریت شهری و محیط‌زیست اجرا کند.محمود صلاحی معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهری شهردار تهران در گفت‌وگو با همشهری تصریح کرد که شهردار تهران پیش از این در استانداری تهران حضور یافت و پس از آن، هاشمی استاندار تهران در شهرداری حاضر شد.

درپی این دو دیدار قرار شد معاونان برنامه‌ریزی دو طرف جلسات ماهانه برگزار کنند و همکاری‌های دولت و شهرداری برای حل مشکلات پایتخت را افزایش دهند. همچنین در پی این جلسات ماهانه، قرار است جلسه شهردار و استاندار نیز به‌صورت فصلی برگزار شود. به گفته صلاحی، این جلسات سرآغاز فصل مشترک همکاری‌های مثبت دو طرف برای رسیدن به نتیجه ثمربخش برای شهروندان است. معاون شهردار تهران افزایش زمینه همکاری دولت و شهرداری را از تأکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدیریت شهری خواند که می‌تواند موضوعاتی از قبیل ساماندهی حریم شهر، کاهش ترافیک و آلودگی هوا و توسعه حمل‌ونقل عمومی را در پی داشته باشد. همچنین نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران گفت: دومین جلسه هم این هفته برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 252418
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز