همشهری آنلاین: با حکم وزیر رفاه و تامین اجتماعی، حسینعلی ضیائی به جای داود مددی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی شد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا مصری، وزیر رفاه و تامین اجتماعی امروز(سه‌شنبه 5 تیر) در مراسم تودیع هیات مدیره و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: اعتقاد من این است که مدیریت سازمان تامین اجتماعی نباید کمتر از 10 سال باشد تا بتوانیم سازمانی قوی داشته باشیم و مدیر بتواند طی دو برنامه ماموریت‌ها را برنامه‌ریزی کند.

مصری در ادامه اظهار کرد: در تشکیلاتی مثل وزارت رفاه نوع کارها با سایر وزارتخانه‌ها متفاوت است به طوری که سایر وزارتخانه‌ها دارای یک تشکیلات صف و ستاد هستند، اما در این وزارتخانه، سازمان‌های مستقلی هستند که تحت یک وزارتخانه آمده‌اند که این امر نیازمند هماهنگی بیشتری است.

وی افزود: در مسیر هماهنگ کردن برنامه‌ها، عمر برنامه را بر اساس عمر سازمان‌ها نمی‌نویسند.

مصری گفت: من از ابتدای فعالیتم در این وزارتخانه، نظری برای تغییر مدیران نداشتم اما اگر افراد توانایی نداشته و یا هماهنگ نبودند، برای جایگزینی آن‌ها بر اساس عملکردها فکر می‌کردم.

وی گفت: اگر من از مجلس به وزارت رفاه رفتم، به این معنا نیست که من توانایی کار کردن ندارم و یا تخلف کردم، آن چیزی که مهم است این است که در هر شرایطی که نظام تشخیص داد به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

در این مراسم داود مددی ،رییس هیات مدیره و مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی، در سخنان بسیار کوتاهی با اعلام این مطلب که در این مسیر با صدق وارده شده و با صدق خارج می شود، از ریاست محترم جمهوری در شرایطی که غالب راهبردها و خط مشی دولت نهم در این سازمان متبلور شده بود، در سپردن این مسوولیت به وی در این مدت، سپاسگزاری کرد.

داود مددی در پایان افزود: فرصت برای گفتن زیاد است اگر مصلحت باشد، مطالب را بعدا می‌توان گفت.

در ادامه مهندس حسین‌علی ضیائی ـ رئیس هیت مدیره و مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی ـ گفت: بر همه ما واجب است که برای پیاده کردن اهداف عالیه سازمان کمک کنیم.

مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از شیوه‌های من استفاده از نیروهای کارآمد در جای خود است و ما به عنوان خدمتگزار این مجموعه باید به فکر آرامش مخاطبان را مدنظر قرار دهیم و خیلی از مسایل را با مدیریت می‌توان برطرف کنیم.

ضیائی قبلاً، رئیس سابق سازمان بازنشستگی کشوری بود.

کد خبر 25188

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز