همشهری آنلاین: طی مراسمی سالن ورزشی دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) قرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ شاهرخ شهرام معاون اجرایی قرارگاه در این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) امیر شهرام در جمع کارکنان دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) با اظهار امیدواری در ارتقاء فعالیت‌های ورزشی دانشگاه گفت: ان شاءالله زمینه ورزش حرفه ای برای تمام دانشجویان پدافندی مهیا شود و دانشجویان هم باید در برنامه های ورزشی شرکت فعال داشته باشند تا نشاط لازم برای فراگیری آموزش های علمی و نظامی را به دست آورند.

معاون اجرایی قرارگاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یک روز حمله دشمن، حمله نظامی بود و مقابله با آن هم به صورت نظامی صورت گرفت که منجر به هشت سال دفاع مقدس و جانانه رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه و بسیج از مرز و بوم این کشور شد. روز دیگر دشمن تهاجم خود را از طریق فرهنگ و به صورت شبیخون فرهنگی انجام داد که مقابله با او در عرصه فرهنگی صورت گرفت و روز دیگری از طریق جنگ نرم وارد شد و باز هم با بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران با شکست مواجه شد.

امیر شهرام در خصوص هجمه امروز دشمن ادامه داد: امروز دشمن از راه اقتصادی وارد شده و با تحریم اقتصادی حمله خود را آغاز نموده و باید با راه کار اقتصادی که همان اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است این هجمه را دفع کرده و حتی تبدیل به فرصت کرد.

وی ذر پایان یادآور شد: هجمه دشمن برای نیروهای مسلح ما تازگی نداشته و از ابتدای دوران دفاع مقدس با آن مواجه بوده ایم و کوچکترین خللی در آمادگی دفاعی ما نداشته و نخواهد داشت.

کد خبر 251169
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز