همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال از آزاد شدن ۲۶۰ هزار دلار از پول بلوکه شده فدراسیون فوتبال خبر داد.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا، در باره تکلیف پول‌های بلوکه ایران، با بیان اینکه فعلا هیچ اتفاقی نیفتاده گفت: شرایط تغییری نکرده و اتفاقی رخ نداده است. فقط توانستیم با همکاری وزارت امور خارجه پول داوران را آزاد کنیم که مبلغ آن در حدود 260 هزار دلار بود. این پول هنوز به داوران پرداخت نشده اما مبلغ مربوطه را گرفته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشستش با کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: روز گذشته بحث تمدید قرارداد در جلسه با کی‌روش مطرح شد. او اعلام آمادگی کرد که در ایران بماند. ما هم می‌خواهیم قراردادش را تا بازی‌های جام جهانی بعدی تمدید کنیم.

او ادامه داد: در این نشست بحث‌هایی مطرح شد که کارلوس کی‌روش با آن موافقت کرد. صحبت‌های مقدماتی صورت گرفته است. در رابطه با جام جهانی هم مذاکراتی داشتیم که قرار است در جلسه امروز آن‌ها را ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در نشست امروز در رابطه با برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی فوتبال تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که قرار بود برای تمدید قرارداد از کی‌روش بخواهید که دستیار اولش را بعد از جام جهانی از بین مربیان ایرانی انتخاب کند، آیا او پذیرفته است، تاکید کرد: بله. با او صحبت کردیم و قرار است که کی‌روش نظرش را اعلام کند. ما روی این پیشنهاد مصمم هستیم اما فعلا سرمربی تیم ملی نظرش را نگفته است. تمام موارد قرارداد با کی‌روش نهایی نشده است. باید چند جلسه با هم صحبت کنیم تا توافق نهایی صورت بگیرد.

او در واکنش به این اظهار نظر که کی‌روش می‌خواهد دستیار جدیدش را از برزیل انتخاب کند آیا اقدامات مربوطه در این زمینه انجام شده است تاکید کرد: هنوز نه. معلوم نیست که چه می‌شود. فعلا کی‌روش نظری در این رابطه به ما نداده است.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اردوهای تیم ملی از قبل برگزار می‌شده است خاطرنشان کرد: اسپانسر تا حدی به تیم ملی کمک می‌کند و همه نیازهای ما را پوشش نمی‌دهد. ما هنوز نیاز به کمک مالی داریم اما در آینده می‌توانند برای ما پول‌سازی کنند.

او در واکنش به شماره تلفن منتشر شده در بنرهای تبلیغاتی شرکت فناپ در مراسم حمایت از تیم ملی برای کمک مالی گرفتن از مردم و در پاسخ به این پرسش که آیا این اتفاق با هماهنگی فدراسیون فوتبال صورت گرفته است تاکید کرد: این شرکت‌ها سیاست‌هایی دارند که طبق آن عمل می‌کنند. ما به این موارد ورود نمی‌کنیم. من نمی‌دانم که به چه صورت تامین درآمد انجام خواهد شد.

او در واکنش به اینکه آیا شما با این نحوه‌ی جمع‌آوری پول برای حمایت از تیم ملی که بیشتر شبیه گلریزان است موافق هستید گفت: من به این قضیه وارد نیستم. باید دید و پرسید. این شرکت در مقابل این کار تبلیغات می‌کند.

کفاشیان در پایان درباره دیدارهای تدارکاتی تیم ملی با توجه به جذب اسپانسر، تصریح کرد: فردا ( 6 بهمن) جلسه‌ای با نبی خواهم داشت و در این رابطه سوال می‌کنم که کدام بازی‌ها قطعی شده و کدام یک فعلا نهایی نیست. فردا بعد از این جلسه در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

کد خبر 250878
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز