همشهری آنلاین: همزمان با کسب اسکار گردشگری در چندین زمینه مهم گردشگری درسال ۲۰۱۳، امارات، گردشگری گلف در ابوظبی نیز با رشد ۴۹ درصدی مواجه بود.

رشد ۴۹ درصدی گردشگری گلف در امارات

به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، هر چند درسطح جهانی پرتقال به عنوان مقصد برتر برای توریسم ورزشی گلف شناخته شده و جایزه اسکار 2013 را از آن خود کرد، اما امارات هم در کنار کسب عنوان‌های برتر گردشگری در سال گذشته و کسب اسکار گردشگری در زمینه‌های مختلف، گام‌های بلندی نیز در این سبک از گردشگری برداشته است.

این میزان رشد توریسم گلف به معنی افزایش چشمگیر بازی‌های گلف نسبت به سال 2012 و توسط گردشگران خارجی است که محل برگزاری بازی های خود را در امارات قرار می‌دهند.

آمار و ارقام گردشگری امارات به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری گلف نشان از اعتبار و موفقیت استراتژی‌های امارات در زمینه توسعه توریسم گلف در ابوظبی دارد.

آمار همچنین نشان از برتری امارات در چارچوب وسیع‎تر به عنوان یک مقصد مناسب برای برگزاری مسابقات بین‌المللی گلف دارد.

صنعت گردشگری گلف ابوظبی در رشد نسبی بخشی از گردشگری خارجی و اقدامات توسعه این صنعت در چارچوب بازاریابی، ارتباطات، بسته‌بندی محصولات و نیز طرح و برنامه توزیع در جهت افزایش ضریب نفوذ امارات در جذب بخش بزرگ‌تری از توریسم گلف، بسیار موثر بوده است.

این در حالی است که امارات تلاش‌های گسترده‌ای را در دیگر گونه‌های گردشگری و ارائه خدمات هم تراز با استانداردهای جهانی در دستور کار خود دارد به گونه‌ای که درسال گذشته موفق به کسب جایزه اسکار گردشگری در چندین زمینه شد.

این جایزه‌ها عنوان پیشرو و بهترین‌‌ها را در بخش‌های مختلفی از صنایع سفر و توریسم، به امارات بخشید. عنوان‌هایی چون بهترین خط هوایی درجه یک جهان، بهترین هتل پیشرو جهان به دلیل ارائه خدمات "برج‌العرب"، پیشرو در ارائه خدمات هتلداری به استناد خدمات ارائه شده توسط "ماریوت مارکیوس" و در بخش بهترین مجتمع گردشگری نیز مجموعه گردشگری "جمیرا" در دبی، این عنوان‌ها را برای امارات به ارمغان آوردند.

همچنین در زمینه خطوط هوایی پیشرو، خط هوایی "اتحاد" که مقر آن در ابوظبی است به عنوان خط هوایی پیشروی جهان انتخاب شد.

مرکز امارات بر توریسم گلف، در کنار تمرکز بر برگزاری انواع همایش، نمایشگاه و کنفرانس‎های بین‌المللی در این شرایط، نشان از تداوم برنامه‌های درازمدت و موازی این کشور در تمرکز بر گونه‌های متنوعی از صنعت توریسم دارد.

کد خبر 250800
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز