همشهری‌آنلاین: جامعه اطلاعاتی، مدیریت اطلاعات و سیاست‌های راهبردی با برگزاری یک پانل تخصصی در نخستین همایش جامعه و فضای مجازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پانل تخصصی جامعه اطلاعاتی، مدیریت اطلاعات و سیاست‌های راهبردی

به گزارش روابط عمومی همایش جامعه و فضای مجازی، به منظور آشنایی جامعه مخاطبان با مباحث مطرح در عرصه علوم ارتباطات و اطلاعات و تحولات برآمده از شناخت، مدیریت و بهره برداری از فعالیت های اطلاعاتی و ارتباطی، پانل تخصصی جامعه اطلاعاتی، مدیریت اطلاعات و سیاست های راهبردی با حضور کارشناسان و صاحب نظران علوم ارتباطات و اطلاعات در همایش جامعه و فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این پانل تخصصی موضوع جامعه اطلاعاتی و مدیریت اطلاعات از جنبه ها و بافتارهای مطرح در سیاست ملی، مدیریت سازمانی و رفتار فردی و اجتماعی به شیوه تعاملی مورد توجه بوده و مقالات و مطالعات متخصصان و فعالان این حوزه به مخاطبان ارائه می شود.

سیدتقی کمالی (مدیر گروه جامعه‌اطلاعاتی انجمن مدیریت اطلاعات ایران) با موضوع موقعیت شناسی جامعه اطلاعاتی و فناوری اطلاعات در کشور، دکتر یونس نوربخش (رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران) با موضوع تغییرات الگوهای اقتصادی و اشتغال در جامعه اطلاعاتی جمهوری فدرال آلمان و مهندس حجت‌الله مدیریان (فعال بین‌المللی جامعه اطلاعاتی) با موضوع حوزه‌های راهبردی جامعه اطلاعاتی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

همچنین دکتر اسماعیل قدیمی (استاد علوم ارتباطات و پژوهشگر) مدیریت اطلاعات در جامعه اطلاعات، چرا و چگونه؟ دکتر مریم نظری (عضو هیات مدیره انجمن مدیریت اطلاعات ایران) سواد اطلاعاتی در فضای مجازی (کارکردهای فضای مجازی در بافت بومی مخاطبان) و فرانک رازقی اسکویی (قائم مقام مرکز توسعه تجارت الکترونیک) سیاست های راهبردی تجارت الکترونیک در کشور را مورد بررسی قرار می دهند.

همایش جامعه و فضای مجازی در روز یکشنبه 27 بهمن ماه در تالار ابن خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت همایش به نشانی http://society-virtualspace.com مراجعه کنند.

کد خبر 249045
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز