همشهری آنلاین: روزنامه دیلی‌میل انگلستان که چند روزی است در صفحه ورزشی خود بخشی را با عنوان اخبار جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل منتشر می‌کند، پیراهن تیم ملی ایران را جزو زیباترین پیراهن‌های جام جهانی دانسته است.

مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این صفحه به پیراهن کشورهایی که مراسم رونمایی‌شان انجام شده باشد، اشاره شده و طرح آنها چاپ شده است. دیلی میل هم طرح پیراهن‌ها را منتشر کرده و درباره پیراهن ایران نوشته است: «مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران هفته گذشته در هتل المپیک تهران برگزار و پیراهن جدید تیم ملی با طرحی از یوزپلنگ ایرانی که تولیدی شرکت آلمانی آل اسپورت است، رونمایی شد. ایران به همراه آرژانتین، نیجریه و بوسنی در گروه ششم جام جهانی قرار دارد و کار سختی برای صعود دارد، اما نکته مهم اینجاست که پیراهن زیبایی دارد.

پیراهن‌های تیم ملی ایران در دو رنگ سفید و قرمز با یوزپلنگ ایرانی رونمایی شد. در این باره باید گفت که از جام جهانی 1990 ایتالیا چنین طرح زیبایی دیده نشده، اما در هر صورت این یوزپلنگ یک طراحی جالب دارد و روی پیراهن ایران خودنمایی می‌کند.»

دیلی میل پیراهن تیم ملی ایران را در کنار پیراهن تیم‌های آلمان و اسپانیا قرار داده و نوشته است: «نمره‌ای که می‌شود به طراحی پیراهن ایران داد هم تراز با نمره پیراهن‌های آلمان و اسپانیاست و می‌شود گفت که پیراهن تیم ملی ایران جزو زیباترین پیراهن‌های جام جهانی 2014 برزیل است.»

کد خبر 248746
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز