همشهری آنلاین: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال احسان خواجه‌امیری ترانه تیم ملی را در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل اجرا خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، محمدرضا ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب اجراکننده ترانه تیم ملی ایران در جام جهانی به نکاتی اشاره کرد.

او گفت: کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال بعد از بررسی‌های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب خواننده موسیقی تیم ملی در جام‌جهانی، مراحل ساخت و اجرای موسیقی با محوریت هنرمند ارجمند احسان خواجه امیری را آغاز کرد. تولید ترانه تیم ملی در جام‌جهانی کاری است با ویژگی‌های بسیار جذاب و ساده که در عین سادگی، مقبولیت عامه و همه‌گیر دارد و در تلاش هستیم با ساخت این موسیقی و در نهایت کلیپ تصویری آن در جهت معرفی فرهنگ ایران قدم موثری برداریم و سعی خواهد شد تا از تمام توانمندی داخلی خود استفاده کنیم.

وی افزود: پس از ساخت ترانه و موسیقی تلاش خواهیم کرد در کمتر از دو ماه آینده پس از تولید، طی مراسمی از این اثز رونمایی کنیم. این کار با همکاری احسان خواجه امیری و کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در یک برنامه زمانبندی مشخص انجام خواهد شد. وی گفت: در تلاشیم از همه استانداردها استفاده کنیم تا اثرگذاری این ترانه در ذهن مخاطبان ایرانی در سراسر جهان نقش ببندد. در حقیقت قصد داریم تا تیم ملی را با موسیقی و ترانه‌ای بسیار جذاب و ساده بدرقه کرده و با زمزمه این موسیقی در استادیوم‌های ورزشی داخل و خارج از کشور، زمینه‌های تقویت روحیه ملی و همبستگی ملی را در بین تمامی ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان را فراهم کنیم.

ملامحمد در پایان بیان کرد: جزئیات فنی بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد و در ساخت این قطعه از تمام ظرفیت‌های هنری استفاده می‌کنیم.

کد خبر 251283
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز