سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نقاشی های گیلدا بریمانی عصر جمعه ۱۱ بهمن ماه برروی دیوار گالری شکوه آویخته می‌شوند.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه 12 اثر آبستره فیگوراتیو با تکنیک ترکیب مواد که کوچکترین آن 80×120 و بزرگترین آنها 130×180 سانتی متر است به تماشا در می‌آید.

سوژه اصلی آثار بریمانی زنان و مسائل مربوط به آنهاست. او در آثار تازه اش مشکلات زنان را در مقاطع مختلف زندگی برای پیش بردن اهداف مورد نظر مطرح می‌کند، از نظر او زنان در کل دنیا مسئولیت های مختلفی را همزمان بر عهده دارند و اکثر آنها در حین مادر بودن شاغل و یا دانشجو هستند و باید با مشکلات مختلفی برای پیش بردن کارهایشان مواجح شوند.

بریمانی سالهاست که علاوه بر حرفه نقاشی در زمینه مرمت آثار هنری فعال است و به خاطر تجربه زیادی که در مرمت آثار هنری و کار با رنگ ها دارد، در بعضی تابلوهایش پتینه کاری انجام داده و به آثارش قدمت بخشیده، به نوعی که بنظر می‌رسد این آثار در حال از بین رفتن هستند و حالتی انقراضی دارند.

او درپس زمینه های آبستره آثارش اغلب فیگورهایی را به صورت سایه به تصویر کشیده است.

گیلدا بریمانی فارغ التحصیل از آکادمی هنرهای زیبای فلورانس - ایتالیا در رشته نقاشی است.

وی دوره های تخصصی تکنیک چاپ و مرمت آثار نقاشی در ایتالیا را گذرانده و کارشناس ارشد نقاشی را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد کسب نموده است.

بریمانی تاکنون در بیش از ده نمایشگاه انفرادی و گروهی در ایران و خارج از ایران در ایتالیا و اردن شرکت داشته است.

او به عنوان طراح و نقاش در شرکت صنایع دستی سرامیک و هنرهای تزئینی AQUILONE در فلورانس ایتالیا، عضو اتاق بازرگانی ایتالیا در بخش آثار هنری، تاریخی و آنتیک، شرکت تولید و مرمت آثار نقاشی کلاسیک و مدرن در ایتالیا، عضو در پژوهشکده مرمت آثار تاریخی- هنری سازمان میراث فرهنگی، کارشناسی و مرمت تابلوهای نقاشی در موزه سبز و موزه هنرهای زیبا مجموعه کاخ های سعدآباد و نیاوران فعالیت داشته است و از او تاکنون کتاب ها و مقالات مختلف در زمینه مرمت آثار هنری به زیور طبع آراسته شده است.

نمایشگاه نقاشی های گیلدا بریمانی تا 16 بهمن ماه در گالری شکوه واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمى شمالى، کوچه امیر نورى، پلاک ١٩ دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این آثار دیدن کنند.

کد خبر 247488
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز