یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بر موافقت با تصمیمات هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از جمله انتخاب پروین به عنوان سرپرست تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد صادق اکبری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس شنبه شب ( 5 بهمن) نشست یک ساعته‌ای با دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش داشت و درباره موضوعات اخیر باشگاه پرسپولیس با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که نصرا... سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و دکتر احمدی مشاور وزیر نیز حضور داشتند، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گزارشی از آخرین وضعیت باشگاه و تصمیمات اتخاذ شده را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساند.

محمد صادق اکبری در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره این نشست مهم گفت: نگاه وزیر محترم ورزش و جوانان حمایت از ساختار باشگاه بود و ایشان بر موافقت با تصمیمات هیأت مدیره باشگاه تاکید کرد. ما دلایل انتخاب آقای پروین به عنوان سرپرستی باشگاه پرسپولیس را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان رساندیم و اعلام کردیم از آنجا که آقای پروین از چهره‌های ارزشمند ورزش کشور و پرسپولیس بوده و متقبل شده‌اند با راهکارهای اقتصادی و جذب منابع و درآمدزایی هزینه‌های پرسپولیس را تا پایان فصل تأمین کنند. در جلسه هیأت مدیره ایشان را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و به وزارت ورزش معرفی کردیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای دکتر گودرزی بر حمایت از ساختار باشگاه و موافقت وزارت ورزش با تصمیمات هیأت مدیره تاکید کردند که جا دارد از این دیدگاه عملیاتی وزیر محترم ورزش و جوانان بر حمایت از ساختار باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کنیم. ما در این نشست از دیدگاه‌ها و رهنمودهای آقای گودرزی مطلع شدیم و امیدواریم باشگاه پرسپولیس از این شرایط خاص عبور کرده و تیم فوتبال پرسپولیس نیز با کسب نتایج مطلوب در جام حذفی و لیگ برتر موجبات سربلندی و شادی هواداران میلیونی پرسپولیس را فراهم کند.

اکبری در پایان گفت: در شرایط فعلی حمایت همه جانبه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس و پرهیز از حواشی می‌تواند تأثیر ویژه‌ای در موفقیت باشگاه و تیم داشته باشد و بنده امیدوارم همه دوستداران پرسپولیس این موضوع مهم را در گفتار و کردار خود مد نظر قرار دهند.

کد خبر 247240
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز