یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۶:۱۱
۰ نفر

موسیقی متن و ترانه عنوان‌بندی اول یا آخر یکی از مهم‌ترین بخش‌های کار حمید نعمت‌الله در سینما و تلویزیون است.

آواز همایون برای سهراب و نعمت‌الله

علاقه‌مندان پیگیر حتما ترانه دوست‌داشتنی سریال «وضعیت سفید» یادشان هست با شعری از محمدعلی بهمنی و صدای علیرضا قربانی؛ آنجا که فریاد برمی‌آورد «گفتم بدوم تا تو همه فاصله‌ها را...» حالا نعمت‌الله در سومین تجربه سینمایی خود باز هم با سهراب پورناظری همکاری کرده و قرار است صدای همایون شجریان را روی تصاویر فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» بشنویم. غیراز هنرنمایی بازیگرانی چون حبیب رضایی، طناز طباطبایی و حامد بهداد، شنیدن صدای خواننده جوان موسیقی سنتی ایران یکی دیگر از جاذبه‌های فیلم نعمت‌الله در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره سی‌ودوم خواهد بود.

کار تحویل بلیت‌های پیش‌فروش‌شده به متقاضیان از صبح روز شنبه در طبقه آخر پردیس سینمایی ملت آغاز شده و امروز و فردا هم ادامه خواهد داشت. این برای نخستین بار است که پیش‌خرید بلیت‌های جشنواره با امکان تعیین ردیف و صندلی همراه شده و از این نظر یک گام رو به جلو در این بخش به شمار می‌رود. آنها که برای گرفتن بلیت‌های خود به پردیس ملت می‌آیند، باید حتما کارت ملی و کد رهگیری خود را همراه داشته باشند. ضمن اینکه ساعت کار باجه‌های تحویل بلیت از ساعت 9تا 19است.

شهاب حسینی که می‌خواست با نخستین تجربه کارگردانی خود در یکی از بخش‌های جشنواره سی‌ودوم حضور داشته باشد، حالا تلاش می‌کند «ساکن طبقه وسط» را به اکران نوروز 93برساند. داستان این فیلم فلسفی درباره نویسنده‌ای جوان است که پس از ورود به یک خانه 3‌طبقه با اتفاق‌هایی جالب و عجیب روبه‌رو می‌شود. هنگامه قاضیانی، طناز طباطبایی، ساره بیات، کامبیز دیرباز، بهنوش بختیاری، کیانوش گرامی، محمدهادی کریمی، بابک حمیدیان، امید روحانی، فخرالدین صدیق‌شریف، علی شادمان، حسین محب‌اهری، بهناز جعفری، حسین محجوب، فرهاد اصلانی، مانی کسرائیان و... وخود حسینی در ساکن طبقه وسط بازی کرده‌اند.

نسخه نهایی فیلم سینمایی «تمشک» ساخته سامان سالور تا اواسط هفته آماده نمایش می‌شود. کار ساختن جلوه‌های ویژه رایانه‌ای در حال انجام است و محمود کلاری مدیر فیلمبرداری فیلم بر پروژه تصحیح رنگ نظارت می‌کند. با تمام شدن مراحل فنی، تمشک اواسط هفته و یکی‌دو روز بعد از آغاز رسمی جشنواره برای حضور در بخش سودای سیمرغ سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

علیرضا رضاداد که جمعه‌شب در برنامه تلویزیونی 7حاضر شده بود، از تعداد زوج داوران بخش مسابقه سینمای ایران حمایت کرد و البته منتقدان را به ترکیب زوج هیأت داوران جشنواره فیلم برلین حواله داد. گرچه او این را نگفت که در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی هر هیأت داوری یک رئیس دارد و نقش آقا یا خانم رئیس در به ثمر نشستن آرای دیگر اعضای هیأت داوران بسیار مهم است. امسال در برلین جیمز شیمس تهیه‌کننده مشهور ریاست داوران را بر عهده دارد و خانم جین کمپیون هم رئیس داوران جشنواره کن است.

کد خبر 247133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز