مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

شهردار منطقه13 تهران گفت: به‌منظور تعریض خیابان پیروزی، توافق‌نامه‌‏ای با ارتش برای واگذاری بخشی از زمین‌‏های در اختیار این نهاد، امضا شد.

جعفری شهردار منطقه 13، با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: دفتر تعریض پیروزی در خیابان پیروزی فعال شده است و تمام معارضان موجود در این مسیر شناسایی شده است.

به گفته وی: در سال 85، توافق‌نامه‌‏هایی با ارتش برای در اختیار قرار گرفتن بخشی از پادگان به امضا رسیده و زمین‌‏های لازم شناسایی و قیمت گذاری شده است. امیدواریم تا پایان شش ماهه اول سال جاری، توافقات با ارتش به پایان برسد تا بتوانیم نسبت به تعریض خیابان پیروزی اقدام کنیم.

قرار است از میدان شهدا تا میدان کلاهدوز، حدود 5/7 متر مربع از خیابان پیروزی تعریض ‌‏شود که برآوردهای اعتبارات با توجه به اینکه یک سوم از مسیر در تصرف نیروهای مسلح، ارتش و اتکاست، حدود 10 میلیارد تومان است.

جعفری خاطرنشان کرد: برای کل معارضات موجود در جهت تعریض خیابان‌‏های منطقه که شامل دماوند، پیروزی و شهید یاسینی است حدود 30 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که یک سوم از این مبلغ متعلق به پروژه پیروزی است.

شهردار منطقه 13 در پاسخ به پرسشی  مبنی بر میزان بافت‌‏های فرسوده موجود در منطقه گفت: براساس تعریف مشاور 55 درصد بافت‌‏های موجود در منطقه فرسوده است ولی اگر بخواهیم براساس اصول و ضوابط فنی این موضوع را بررسی کنیم باید بگوییم که 80 درصد بافت منطقه فرسوده است.

کد خبر 24674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز