شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری پنجره با برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه از ۳۰ هنرمند جوان به جمع گالری‌ها تهران پیوست.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، گالری پنجره چندی پیش با انتشار فراخوانی در رسانه‌های جمعی از نقاشان و مجسمه‌سازان برای شرکت در یک نمایشگاه گروهی با موضوع آزاد دعوت کرد و هنرمندان آزاد بودند که از آثار خود برای شرکت در این نمایشگاه را تا 5 اثر به این گالری ارسال کنند که در نهایت پس از بررسی عکس‌های آثار 30 هنرمند برای شرکت در این نمایشگاه پذیرفته شد.

با توجه به این که این نمایشگاه با موضوع آزاد برپا شده است و هنرمندان در انتخاب آثار آزاد بوده‌اند، در این نمایشگاه شاهد نقاشی‌هایی با تکنیک و سبک‌های متنوعی هستیم.

همچنین در این نمایشگاه تعدادی آثار مجسمه‌‍ نیز حضور دارد.

در این نمایشگاه آثاری از علیرضا مسعودی، آریا ساعتچی، آنالیا طاهریان، همایون تک، الهام قربانی، پژمان نوروزی، ترانه صادقیان، هدی فرهانیان، حکمت رحمانی، سورنا زمانی، نگین جواهری، مهدی سراج، علیرضا جهرمی، صبا عشقی، منیژه اخوان، سهیل مختار، هادی احمدی، معین شیخ شعاعی، سمیرا کرمی، مریم باقریان، تهمینه میر مطهری، محسن حسین‌مردی، لیلا نورایی، مائده سالار، راشیت تیموری، نازنین ارغوان، هدیه جعفری، فرزانه رستمی، محمد طرزی، طاهره افضلی، فرزانه زادمهر به نمایش درآمده است.

شبنم غفاری مدیر گالری پنجره گفت: گالری پنجره را با هدف حمایت از هنرمندان جوان راه‌اندازی کرده‌ایم و قصد داریم که بر اساس برنامه‌ریزی که برای گالری کرده‌ایم به تمام شاخه‌های هنرهای تجسمی که از سوی جوانان کار می‌شود، اهمیت ویژه‌ای بدهیم.

او افزود: هر نمایشگاه را 14 روزه برگزار خواهیم کرد و حد فاصل برگزاری هر نمایشگاه تا نمایشگاه بعدی گالری تعطیل خواهد بود و روزهای شنبه نیز گالری تعطیل است و ساعت کار گالری هم از ساعت 14 تا 20 است.

این نمایشگاه جمعه 6 دی‌ماه افتتاح شد و تا 20 دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه آثار 30 هنرمند جوان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. بنا به گفته مدیر این گالری، قرار است تمرکز این گالری معطوف بر نمایش آثار هنرمندان جوان باشد.

گالری پنجره در خیابان ظفر، انتهای فرید افشار، بابک شرقی، بن بست بابک، پلاک 29 طبقه دوم واقع شده است.

کد خبر 243938
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز