همشهری آنلاین: - وزیر امور خارجه ظهر روز پنجشنبه در مشهد با تولیت آستان قدس رضوی و نماینده ولی فقیه در خراسان دیدار کرد.

محمد جواد ظریف

به گزارش ایرنا، آیت الله ˈعباس واعظ طبسیˈ در این دیدار گفت: باید مراقبت کرد دشمن از پیچیدگی مذاکرات سوءاستفاده نکند.

وی افزود: در همه حال آنچه برای ما مهم است رضایت مقام معظم رهبری و امام جامعه اسلامی است و خوشبختانه این موضوع در جریان مذاکرات به خوبی مد نظر وزیر امور خارجه و نمایندگان کشورمان قرار داشته و دارد.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به ظریف گفت: همه با دقت و حساسیت جریان فعالیت‌ها و مذاکرات شما را پیگیری می‌کردند، در واقع دعای همه موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان بود.

وی اظهار داشت: مذاکرات کار بسیار مهم و دشواری بود که هم با مصالح نظام اسلامی و هم منطقه ارتباط داشت و دستاوردهای آن نشات گرفته از مواضع تحسین برانگیز دولت به ویژه دکتر روحانی و تلاش های جنابعالی و همکارانتان بود.

آیت الله طبسی افزود: دکتر ظریف چهره ای شناخته شده در اروپا و آمریکا است. وی ادامه داد: بالاخره دشمن دشمن است و از همه فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می‌کند لذا باید بسیار مراقب بود و با هوش سیاسی بالا که جنابعالی از آن بهره مند هستید، باید مراقبت بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان تاکید کرد: دیدگاه ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی محور و معیار صحت و درستی همه حرکت ها و رفتارها است.

وی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: با توجه به تعهد و تخصص شما و همکارانتان می دانیم و معتقدیم در تدابیری که اتخاذ می کنید مسائل ارزشی اسلام و نظام اسلامی حفاظت خواهد شد و انشاءالله عنایت الهی در همه عرصه‌ها مددکارتان خواهد بود.

ˈمحمدجواد ظریفˈ نیز در این دیدار گزارشی از روند مذاکرات ژنو ارائه کرد.

وزیر امور خارجه پیش از این دیدار، به زیارت مضجع منور رضوی مشرف شد و ساعتی را در جوار بارگاه نورانی منور حضرت رضا(ع) به زیارت و مناجات پرداخت.

وی صبح امروز نیز با آیت الله ˈسیداحمد علم الهدیˈ امام جمعه مشهد دیدار کرده بود.

کد خبر 242244
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز