همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، حمایت همه‌جانبه را لازمه توفیق دستگاه دیپلماسی در مصاف سخت با غرب خواند.

خانه ملت نوشت: علاءالدین بروجردی درباره تذکر 20 نماینده به رییس جمهور برای تجدید نظر در ادامه کار ظریف، گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشور مصاف سختی با شش قدرت درجه یک دنیا دارد، در این راه شاید دچار اشتباهی شود که باید تذکر داد اما راه حل آن برکناری وزیر و تغییر در وزارتخانه نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: درحالی‌که وزارت خارجه در حال فراهم کردن مقدمات و سازوکار دور بعدی مذاکرات است و کار سختی را پیش رو دارد باید به تیم مذاکره‌کننده کمک کرد تا در مصاف سخت با قدرت‌های جهانی برنده باشد و بتواند به طور شایسته از منافع ملی دفاع کند.

وی با بیان اینکه مواضع ایران در سیاست خارجی اصولی ثابت است و اتخاذ تاکتیک‌ها زیر نظر رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود، ادامه داد: تیم مذاکره کننده هسته‌ای در ابتدای راه مذاکرات با 1+5 قرار دارد و باید حمایت همه جانبه از آن انجام شود چراکه رهبر معظم انقلاب نظر صریح خود درباره تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام کردند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر شیمون پرز رییس جمهور رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه تندروها در ایران نخواهند گذاشت روحانی به وعده هایش عمل کند، گفت: صهیونیست‌ها در جایگاهی نیستند که درباره امور داخلی ایران اظهارنظر کنند، ضمن آنکه توهم حضور در مذاکرات ایران و 1+5 را نیز نباید داشته باشند؛ اگر کشورهای غربی در برابر این رژیم جعلی وادادگی دارند مشکل خودشان است و باید آن را حل کنند.

کد خبر 241836
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز