سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیروهای امنیتی عراق یک عامل انتحاری را که در قالب یک راننده‌ کامیون حامل هشت تن مواد منفجره بود، در بغداد دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا قاسم العطا، سخگوی رسمی طرح امنیتی عراق روز سه شنبه 22 خرداد با اعلام این خبر افزود: نیروهای عراقی با همکاری نیروهای چند ملیتی یک عامل انتحاری را که کمربند انتحاری به خود بسته و سوار بر کامیون بمب‌گذاری شده‌ حامل هشت تن مواد منفجره بود، در منطقه‌ی الرضوانیه در بغداد دستگیر کردند.

خبرگزاری عراق نیز به نقل از پلیس کرکوک گزارش داشت: نیروهای این منطقه توانستند یک رهبر برجسته‌ گروه تروریستی توحید و جهاد را به همراه دو معاونش در عملیاتی در جنوب غرب کرکوک دستگیر کنند.

هیات علمای مسلمین عراق نیز اعلام کرد: شبه نظامیان مسلح اتوبوس حامل دانشجویان دانشکده‌ المامون در منطقه‌ الاسکان، واقع در غرب بغداد را در برابر چشمان نیروهای پلیس ربودند.

در عین حال مسوول اطلاع رسانی استاندار نجف اعلام کرد: پلیس مرزی در صحرای اطراف استان نجف کامیون حامل مواد منفجره را که از گذرگاه ولید در استان الانبار وارد منطقه‌ نجف شد و قصد حرکت به سوی منطقه‌ الاخیضر در کربلا را داشته، متوقف ساختند.

کد خبر 24172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز