شبکه آی‌فیلم انتخاب یک سریال جدید از میان مجموعه‌های «مریم مقدس»، «بی‌صدا فریاد کن»، «تب سرد»، «اولین شب آرامش» و «مسافری از هند» را به‌نظرسنجی مخاطبان خود گذاشته و با بازپخش «پاییز صحرا» یک پاییز خاطره‌انگیز برای علاقه‌مندان رقم زده است.

سریال پاییز صحرا


بر این اساس تماشاگران شبکه آی‌فیلم می‌توانند سریال مورد علاقه خود را تا 16آذرماه انتخاب و آن را در سایت شبکه اعلام کنند. مجموعه‌ای که بیشترین رأی مخاطبان را کسب کند، از 20آذرماه جایگزین مجموعه در حال پخش «هوش سیاه» می‌شود. تا لحظه نگارش و تنظیم این خبر مجموعه مسافری از هند با کسب 34درصد آرا به‌احتمال فراوان سریال برگزیده مخاطبان آی‌فیلم برای پخش دوباره است.

مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری نخستین بار از شبکه 3روی آنتن رفت. شیلا خداداد، سروش گودرزی، حمید گودرزی، شیرین بینا، بهنوش طباطبایی، مجید مشیری، نسرین مقانلو، الهام حمیدی، ایرج نوذری و... از بازیگران این درام خانوادگی اجتماعی هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: جوانی در بازگشت از هند دختری هندی را همراه خود می‌آورد. او که قرار بوده با دختری از نزدیکان خود ازدواج کند، دردسری تازه پیش روی خود می‌بیند...

تب سرد نظر مثبت 26درصد مخاطبان شبکه آی‌فیلم را از آن خود کرده است. این مجموعه براساس فیلمنامه علیرضا بذرافشان به کارگردانی علیرضا افخمی تولید شده و بازیگرانی چون شهاب حسینی، کامبیز دیرباز، حمید گودرزی، سولماز غنی، مهدی سلوکی، ایلیا شهیدی‌فر، سروش صحت و صالح میرزاآقایی در آن بازی کرده‌اند. تب سرد داستان دزدیده شدن یک کودک به‌دست 2جوان است که به سرنوشتی تلخ ختم می‌شود.

مجموعه بی‌صدا فریاد کن به نویسندگی و کارگردانی مهدی فخیم‌زاده محصول سال 86است و درنظرسنجی شبکه آی‌فیلم 16درصد آرا را به‌خود اختصاص داده است. خود فخیم‌زاده به همراه محمد صادقی، سارا خویینی‌ها، فریبا کوثری، لیلا برخورداری، فرهاد قائمیان و... در این مجموعه بازی کرده‌اند که طبق معمول ساخته‌های چند سال اخیر فخیم‌زاده حال و هوایی پلیسی جنایی دارد. مجموعه تاریخی مذهبی مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی بارها از تلویزیون پخش شده و جعفر دهقان، شبنم قلی‌خانی، افسانه ناصری، زهرا سعیدی، مهدی فقیه، پرویز پورحسینی و... در آن ایفای نقش کرده‌اند. این سریال داستان قرآنی حضرت عیسی مسیح و حضرت مریم سلام‌الله علیهما را در روایتی جذاب و زیبا به تصویر کشیده است. 14درصد مخاطبان آی‌فیلم درنظرسنجی این شبکه خواستار پخش مریم مقدس شده‌اند.

آخرین رده نظرسنجی شبکه را هم اولین شب آرامش احمد امینی به‌خود اختصاص داده است با کسب 10درصد آرا. پرویز پورحسینی، یکتا ناصر، مهدی پاکدل، شبنم قلی‌خانی، امیر آقایی و... بازیگران این مجموعه هستند که شاید دوست‌داشتنی‌ترین و خاطره‌انگیزترین بخش آن ترانه‌ای باشد با صدای مهران زاهدی؛ آهنگی که اینگونه آغاز می‌شود: به سوی تو، به شوق روی تو، به طرف کوی تو، سپیده‌دم آیم، مگر تو را جویم، بگو کجایی...

تازه‌ترین سریال در حال پخش شبکه آی‌فیلم یک مجموعه قدیمی و خاطره‌انگیز است به نام پاییز صحرا که بهار امسال پس از 27سال با بهبود رنگ و صدا به‌صورت هفتگی روی آنتن تلویزیون رفت. اسدالله نیک‌نژاد کارگردان این مجموعه است که هر روز ساعت 19:30 پخش و روز بعد 2نوبت تکرار می‌شود. سریال داستان یک زوج متعلق به 2طبقه اجتماعی به نام‌های صحرا (شهلا میربختیاری) و ساسان (داریوش مودبیان) را بازگو می‌کند که ازدواج آنها با دخالت‌های مادر ساسان (با بازی جمیله شیخی) و عوامل و مسائل دیگر رو به فروپاشی و طلاق می‌رود. پاییز صحرا در پخش هفتگی چندان دیده نشد اما حالا می‌تواند بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. جمشید مشایخی، اسماعیل داورفر، مهری ودادیان و آزیتا لاچینی دیگر بازیگران این سریال هستند.

کد خبر 241633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز