همشهری آنلاین: رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس از سفر جک استراو به تهران در ژانویه خبرداد وگفت: در آینده‌ای نزدیک از آجی‌شارما کاردار‌غیر‌مقیم‌انگلیس دعوت به عمل می آید تا در مجلس حضور پیدا کند.

عباسعلی منصوری آرانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، از سفر جک استراو وزیر خارجه انگلیس به تهران تا یک ماه آینده خبرداد و گفت: جک استراو در دی ماه سال جاری( ماه ژانویه) برای دیدار با نمایندگان مجلس و مقامات سیاسی کشورمان و بازدید ازشهر اصفهان و کاشان، به تهران سفر می کند.

نماینده مردم کاشان،آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در راستای توسعه روابط پارلمانی جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها گروه دوستی پارلمانی در مجلس شکل می‌گیرد که در همین راستا من مسئولیت گروه دوستی پارلمانی چهار کشور سوئیس، بلژیک، یونان و انگلیس را برعهده دارم.

وی با بیان اینکه در دو هفته گذشته از سه سفیر سوئیس،بلژیک و یونان دعوت به عمل آمد تا ضمن حضور در مجلس گفت‌وگو و رایزنی انجام شود، ادامه داد: در دیدار های که با سه سفیر کشور اروپایی برگزار شد دعوت‌نامه‌ای را برای همتایان خود برای سفر به تهران تقدیم سفرای آن کشورها کردم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با اعلام اینکه از همتایان انگلیسی نیز دعوت به عمل آمده تا سفری به تهران داشته باشند، افزود: با توجه به اینکه انگلیس در تهران سفیر و کار دار غیر مقیم نداشت مستقیما از جک استراو دعوت به عمل آمد تا سفری به تهران داشته باشد که مورد استقبال او قرار گرفت.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس درباره دعوت ازآجی شارما کاردار غیر مقیم انگلیس در تهران برای حضور در مجلس، گفت: قطعا در آینده‌ای نزدیک از وی دعوت به عمل می آید تا در مجلس حضور پیدا کند و درباره برخی مسائل بحث و تبادل نظر شود.

کد خبر 241480
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز