همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت پروفسور کاظم معتمد نژاد پدر علم ارتباطات ایران را تسلیت گفت و از آن استاد فقید به عنوان پایه گذار رویکردهای نوین علمی در عرصه علوم ارتباطات اجتماعی کشور یاد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی جنتی در پیام تسلیت خود گفته است: درگذشت پروفسور کاظم معتمدنژاد، استاد مسلم علوم ارتباطات و پایه گذار رویکردهای نوین علمی به ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی و اطلاع رسانی در کشور، ضایعه ای اندوهناک و جبران ناپذیر برای جامعه ی علمی و فرهنگی کشور به شمار می آید.

وی در این پیام افزوده است: دکتر معتمدنژاد نه تنها محقق و مولفی برجسته در حوزه علوم ارتباطات بود بلکه آثار ارزشمند او، اثرات ماندگار و موثری بر سایر حوزه های علوم اجتماعی و فرهنگی نیز از خود به جا گذاشته است.

این پیام می افزاید : ارزش فعالیت های علمی این استاد فرزانه تنها به تحقیقات و تالیفاتش منحصر نبوده بلکه تلاش های مجدانه وی در کسوت معلمی با تربیت شاگردانی شایسته که امروز خود در زمره ی بهترین استادان و محققان کشور به شمار می آیند، در تداوم رشد علمی کشور و سرافرازی و توسعه علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور نقشی ماندگار برجا نهاده است.

 

کد خبر 241400
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز