پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیدار دوستانه ستاره‌های پرسپولیس و میلان با برتری میلانی‌ها به پایان رسید.

پرسپولیس - میلان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بالاخره انتظارها به سرآمد و از ساعت 15:08 امروز (پنج‌شنبه) ستارگان پرسپولیس و میلان در قالب دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی در دو وقت 40 دقیقه‌ای به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به برتری 3 بر یک میلان انجامید.

بازی هنوز آغاز نشده بود و تماشاگران حضور ستاره‌هایی چون پائولو مالدینی، جنارو گوتسو، ماسیمو اودو، زوانمیر بوبان، دانیل ماسارو و... در ورزشگاه آزادی را هضم نکرده بودند و متعجب از تغییر سایز ستاره‌های پیشین پرسپولیس،‌که تیم میلان توسط دانیل ماسارو به گل اول رسید. در ثانیه 40 بازی ماسارو روی پاس بوبان به راحتی دروازه پرسپولیس را در مصافی تک به تک با بهروز سلطانی را باز کرد.
دقایقی بعد از این گل رضا شاهرودی مصدوم شد و از زمین بیرون رفت تا پرسپولیس به دنبال دریافت سریع‌ترین گل، رکورد سریع‌ترین مصدومیت را هم به خود اختصاص دهد. بعد از این اتفاقات میلان میدان‌دار بود و ستاره‌های وزین پرسپولیس سردرگم اما با انگیزه برای نشان دادن خود و زنده کردن خاطره‌ها.

پرسپولیس هرچه از زمان بازی می‌گذشت بهتر بازی می‌کرد و روی همین بازگشت به میدان در دقیقه 27 به گل تساوی رسید. اصرار کریم باقری برای نگه داشتن توپ پشت محوطه جریمه میلان و همکاری محسن عاشوری و ناصر محمدخانی پاسی را برای علیرضا امامی‌فر ساخته و پرداخته کردند که فرستادن آن درون دروازه روسی سنگین وزن کاری آسان بود.
در دقایق پایانی نیمه اول زدوخوردها بیشتر و بیشتر و بازی از حالت دوستانه خارج شده بود، نیمه‌ای که در نهایت با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید.

در آغاز نیمه دوم ستاره‌های میلان کم کم جای خود را به مهره‌های کم اسم و رسم‌تر دادند که همین مسئله تقریباً از جذابیت بازی کاست با این حال همچنان روسونری‌ سوار بر بازی بودند و در دقیقه 51 به گل رسید. کریستین لانتینیوتی در دقیقه 11 نیمه دوم روی اشتباه محمد پنجعلی با ضربه سر دروازه قلیچ را باز کرد که در نیمه دوم جای بهروز سلطانی را گرفته بود.

میلانی‌ها که کمتر از پرسپولیسی‌ها دست به تعویض زده بودند، سرپنجه‌تر از شاگردان سنگین وزن علی پروین بودند در دقیقه 67 با نفوذ به زمین پرسپولیس از جا ماندن مدافعان این تیم استفاده کرده و به گل سوم رسیدند. استفانو ارانیو با ضربه‌ای چیب دروازه نکیسا را گشود تا او نیز به مانند سلطانی و قلیچ سهمی در گل‌های میلان داشته باشد.

در دقایق پایانی مسابقه مجتبی محرمی هم به میدان آمد تا او نیز سهمی در بازی ستارگان پرسپولیس داشته باشد. این بازی در نهایت با برتری 3 بر یک میلان به پایان رسید.

کد خبر 240463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز