همشهری آنلاین: گتوزو گفت: از میان بازیکنان ایرانی علی دایی را به خوبی می‌شناسم و می دانم که او گلزن خیلی خوبی در سطح جهان بود.

گنارو گتوزو

گنارو گتوزو در گفت‌وگو با فارس، درباره حضور ستارگان میلان در تهران، گفت: ما برای یک بازی دوستانه و خیرخواهانه به ایران آمده‌ایم، با استقبالی که در فرودگاه از مردم ایران دیدم، منتظر یک بازی هیجانی در ورزشگاه آزادی هستیم. واقعاً این نوع استقبال هواداران از کاروان میلان جای تعجب داشت، آنها عالی بودند و خیلی خوب از ما استقبال کردند. دیدن پرچم‌های آث‌میلان و شعارهای میلانی در دست هواداران ایرانی برایم جالب بود.

بازیکن میلان درباره شناختش از فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را خیلی دقیق نمی‌شناسم ولی می‌دانم که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران و آسیا است.

شنیده‌ام پرسپولیس در ایران بیش از 33 میلیون هوادار دارد اما ما هم آث‌میلان هستیم، تیمی که در دنیا همه او را می‌شناسند. هواداران ما در میلان بی‌شمارند بنابراین همین شور و هیجان می‌تواند به همکاری دو باشگاه کمک کند.

وی در پاسخ به این سئوال که از میان بازیکنان ایرانی کدام‌یک را بهتر می‌شناسید، گفت: بدون‌شک علی‌دایی را خوب می‌شناسم، او زمانی در اروپا فعال بوده و این روزها نیز سرمربی پرسپولیس است. می‌دانم که آقای گلی جهان در اختیار اوست و او واقعاً بازیکن فوق‌العاده‌ای بود و در گلزنی کاملا موفق بود.

گتوزو درباره بازی امروز نیز تاکید کرد: من دوست دارم در میان شور و هیجان هواداران ایرانی به میدان بروم و تصمیم خودم را گرفته‌ام و با همه وجود برای تیم میلان بازی خواهم کرد اگرچه این بازی دوستانه است اما دوست دارم هواداران نیز از این بازی لذت ببرند.

کد خبر 240433
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز