همشهری آنلاین: آیین اختتامیه چهارمین دوره طرح بصیرت خانواده‌های گروه پدافند هوایی بهبهان با حضور حجت الاسلام والسلمین انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد.

انصاری

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) حجت الاسلام انصاری در این مراسم با اشاره به موفقیت تیم مذاکره کننده ایران در به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای ایران گفت: هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری در به کار بردن تدبیر نرمش قهرمانانه و ایستادگی در مقابل زورگویی ها و ظلمها از رموز اصلی موفقیت در عرصه مذاکرات بین المللی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: مسلما عوامل متعددی در کسب این موفقیت ارزشمند تاثیر داشته است که عنایات پروردگار متعال و حضور وحمایت مردم مومن و بصیر در تمام صحنه ها و پشتیبانی و اطاعت پذیری از ولایت باعث شد تا با هدایت های مقام معظم رهبری در حوادث مختلف این کشتی پرتلاطم به ساحل نجات و موفقیت برسد.

وی در پایان افزود: ما هم این پیروزی بزرگ را به ملت بزرگوار ایران تبریک می گوییم اما همه ما باید قدر این موفقیت را بدانیم و همچنان در مقابل ظلم و زورگویی ایستادگی کنیم چرا که این دست آورد بزرگ در سایه مقاومت مردم در مقابل منطق زور حاصل شد.

کد خبر 240249
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز