همشهری آنلاین: آیین اختتامیه دوره طرح بصیرت خانواده ها ی گروه پدافند هوایی کیش با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) وجمعی از فرماند هان ،کارکنان و خانواده های این گروه برگزار شد.

انصاری

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه در این مراسم گفت:امروز بحث حفظ حقوق ملت و دفاع از دست آورد های دانشمندان ما در عرصه فن آوری های نوین و استفاده از انر‍ژی هسته ای در مصارف صلح آمیز علمی و پزشکی است و مردم ما به هیچ وجه از حقوق مسلم خود در این حوزه عقب نشینی نخواهند کرد و تیم مذاکره کننده ما هم با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و به یاری خداوند حافظ منافع کشورمان خواهند بود.

حجت الاسلام انصاری در ادامه این مراسم اظهار داشت:اگر بخواهیم جامعه ای ساخته شود باید چند پله طی شود پله اول اینکه یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا قُوا أَنفُسَکُمْ وَأَهْلِیکُمْ نارا یعنی بایدخود و اهل و عیال را از اتش و عذاب آخرت حفظ نماییم، پله دوم اقوام و خویشان است وَأَنذِرْ عَشِیرَتَکَ الْأَقْرَبِینَ ای پیامبر حالا که مبعوث شدی اولین ماموریتت این است در مسایل تربیتی و معنوی به اقوامت توجه کنی وپله سوم جامعه است، همه در قبال جامعه مسئولند اگر بخواهیم جامعه ای ساخته شود و بشود جامعه دینی و ارزشی باید همه خودمان را مسئول بدانیم چون یکی از مهمترین تهدید های هر جامعه ای تهدید فرهنگی است که مقام معظم رهبری هم در هر مرحله ای این مهم را تشریح کردند که اخرین بیان معظم له تهدید جنگ نرم است برای مقابله شیعه در جنگ نرم فرقه ای را رواج دادند به نام بهاییت و برای برادران اهل سنت فرقه وهابیت را بوجود اوردند که این فرقه ها اصلا تابع دین و مذهبی نیستند.

وی افزود:کسانی که می خواهند تهاجم فرهنگی را بشناسند باید عرصه هایی که مورد تهاجم قرار گرفته اند را شناسایی کنند، اولین عرصه ، تهاجم به اعتقادات افراد است، نیکسون که یکی از رؤسای جمهور امریکابوده است می گوید: {اسلام شایسته حاکمیت بر جامعه را دارد زیرا دین اسمانی است} از این رو در کشورهای اسلامی اثر گذاشته و انقلابهایی که پا گرفته اند از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند و انقلاب اسلامی ایران از قیام امام حسین نشأت گرفته است.

حجت الاسلام انصاری اظهار داشت:دومین عرصه ، تهاجم به اقتدارکشور ایران است وسومین عرصه ، تهاجم به نظام خانواده است که مهمترین مسئله شکستن خانواده و برقراری روابط با سلایق غیر مشروع خودشان که برای این مسئله ابزارهای متعددی دارنداز مهمترین ابزارشان ماهواره است، بر اساس گزارشهادر سال 2011 بیش از 32 هزار و 140 شبکه ماهواره ای فعال در سراسر جهان پخش برنامه داشته اند. آن هم چه برنامه هایی که بعضا بسیار بد و دارای تاثیر های مخرب بوده است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به ابزارهای دیگر تهاجم فرهنگی دشمنان تصریح کرد :ابزار بعدی سینما است،جذابیت فراوان و قدرت و سرعت انتقال بالا و نیز قابلیت بالای تکثیر محصولات صنعت سینما، یعنی طیف وسیع فیلم‌ها، سبب شده است که دنیای غرب بیشترین استفاده را از آن در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ و ارزش‌های خود در جوامع دیگر ببرد و سهمی ویژه را در این راستا به این صنعت اختصاص دهد. تأسیس تشکیلاتی چون هالیوود از بزرگترین گام‌ها در این راستا است سینمای آمریکا، در بسیاری مصادیق، سینمایی است به اقتضای دیگر مصنوعات سرمایه‌داری، بر پایه سکس و خشونت و ترس. سینمایی مبلغ و مروج مظاهر فرهنگ غربی و در موارد بسیار حاوی هجمه‌های صریح و غیرصریح به فرهنگ‌ها و نظام‌های ارزشی مخالف و مقابل غرب، از جمله ارزش‌های دینی.

حجت الاسلام انصاری در پایان صنعت تولید انیمیشن،اسباب بازی ، موسیقی و رایانه های شخصی و اینتر نت را از عناصر دیگر تاثیر گذار در جنگ نرم بر شمرد و گفت:استفاده از اسباب بازی ها و انیمیشن های جذاب به طوری برنامه ریزی شده است که فرزندان ما در همان سنین کودکی با فرهنگ منحط بیگانه آشنا شده و انس بگیرد و تغییری بنیادین در او شکل بگیرد که بعد ها به سختی می توان آن را اصلاح کرد.

کد خبر 239497
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز