همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره بیشترین برد موشکهای سطح به سطح نصب شده روی شناورهای نیروی دریایی سپاه گفت: برد این موشکهای ندسا به ۳۵۰ کیلومتر رسیده و در حال حاضر در سازمان رزم نیروی دریایی سپاه مشغول خدمت هستند.

علی فدوی

به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: همانگونه که در پایتخت، حرکات تمام خودروها رصد می شود ما نیز در خلیج فارس به وسیله پرنده های بدون سرنشین، شناورهای ساحلی و ایستگاه های ساحلی، تمام تحرکات را رصد می کنیم.

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع و امنیت مشرق با اشاره به فیلم تحویل داده شده توسط سردار حاجی زاده به فرمانده نیروی هوایی روسیه تاکید کرد: سپاه پاسداران به حدی از توانمندی رسیده است که رصد ناوهای خارجی در منطقه به صورت شبانه روزی انجام می شود.

وی رصد ناوهای فرامنطقه ای توسط سپاه را به کنترل ترافیک در کلان شهر تهران تشبیه کرد و گفت: همانگونه که در پایتخت، حرکات تمام خودروها رصد می شود ما نیز در خلیج فارس به وسیله پرنده های بدون سرنشین، شناورهای ساحلی و ایستگاه های ساحلی، تمام تحرکات را رصد می کنیم.

خبرهای خوبی از تولید قایق‌های پرنده به اطلاع مردم می رسد

سردار فدوی همچنین در پاسخ به سوال دیگر مشرق درباره بیشترین برد موشکهای سطح به سطح نصب شده روی شناورهای نیروی دریایی سپاه نیز گفت: برد این موشکهای ندسا به 350 کیلومتر رسیده و در حال حاضر در سازمان رزم نیروی دریایی سپاه مشغول خدمت هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین از موفقیتهای جدید صنایع دفاعی کشورمان در بحث قایق های پرنده خبر داد و افزود: طراحی، تولید و تجهیز این شناورها، به یک اقدام 100 درصد بومی بدل شده و به احتمال زیاد تا پیش از پایان سال جاری خبرهای خوبی در این حوزه به اطلاع مردم می رسد.

کد خبر 239305
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز