همشهری آنلاین: همزمان با نخستین روز از ماه عزای سالار شهیدان، پیکر شهید مدافع حرم بارگاه حضرت زینب (س) در کرمان تشییع می‌شود.

شهید

به گزارش ایسنا، جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس، محمد جمالی در دفاع از حریم ولایت و قافله‌سالار امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) در عرصه نبرد با استکبار جهانی، صهیونیزم و فریب‌خوردگان سلفی، تکفیری و وهابی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این جانباز شهید صبح سه‌شنبه، 14 آبان ماه جاری رأس ساعت 8 صبح از حسینیه ثارالله کرمان آغاز و در گلزار شهدا کرمان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) در کنار هم‌رزمان شهیدش آرام می‌گیرد.

این جانباز شهید که از پیشکسوتان دفاع مقدس است، جانشین و فرماندهی گردان‌های رزمی و فرماندهی محورهای عملیاتی لشکر 41 ثارالله کرمان را دوره دفاع مقدس در کارنامه ایثارگری خود دارد.

حضور حماسی امت شهیدپرور کرمان در این آیین تشییع شهید مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و فرزند حرام‌زاده‌اش رژیم صهیونیستی وارد می‌کند.

در همین راستا آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و سردار نوری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تسلیت شهادت این مدافع بارگاه حضرت زینب (س) به حضرت ولیعصر‌(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده و بازماندگان و همسنگران داغدارش از امت حزب‌الله کرمان درخواست کردند به منظور ادای دین به اسلام و مدافعان شهید حرم اهل بیت (ع) در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

کد خبر 237611
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز