همشهری آنلاین: فرمانده لشگر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: شهدا تربیت یافتگان مکتب امام حسین (ع) هستند و در راه دفاع از دین و استقلال کشور جان خود را نثار کردند.

دفاع

به گزارش مهر، سردار محمد علی حق بین عصر جمعه در مراسم یادواره 16 تن از شهدای منطقه سیاه‌کلرود، خیاط محله و مرسه بخش چابکسر شهرستان رودسر افزود: شهدا با تاسی از راه امام حسین (ع) در راه احیای دین از جان خود گذشتند بنابراین همه باید پاسدار خون این عزیزان و ادامه دهنده راه آنان باشند.

وی اظهارداشت: کشور امروز به برکت خون شهدا از هر زمان دیگر مقتدرتر است و هر توطئه ای به برکت خون شهدا خنثی و نقشه شوم دشمنان نقش برآب خواهد شد.

فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان گفت: به رغم همه فشارها و تهدیدهایی که از سوی دنیای استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد ملت ایران همچنان مصمم پای ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و اجازه نمی دهد این انقلاب که خون های پاکی که در راه استقرار و تحقق آن ریخته شده به هدر برود.

وی در ادامه راه شهدا را راه سرافرازی، عزت و شوکت دانست و افزود: در این راه با تاسی از فرامین مقام معظم رهبری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حق بین با بیان اینکه شهدا با تبعیت از ولایت فقیه از اسلام، دین و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، اذعان داشت: این نظام با تمام وجود به شهدای خود افتخار می کند.

شرکت کنندگان در مراسم یادواره شهدای منطقه سیاه‌کلرود، خیاط محله و مرسه همچنین با ذکر نوحه و سینه زنی یاد و خاطره شهدای این منطقه را گرامی داشتند.

کد خبر 238037
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز