همشهری آنلاین: دومین روز مسابقات قرآن قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) از صبح امروز سه‌شنبه، هفتم آبان‌ماه در بابلسر آغاز شده است و این مسابقات تا عصر امروز پیگیری خواهد شد.

قرآن

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به بابلسر، دومین روز مسابقات قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) صبح امروز سه‌شنبه، هفتم آبان‌ماه در بخش‌های دیگر در بابلسر ادامه یافت.

بر همین اساس در دومین روز این مسابقات و از ساعت 8:30، متسابقان در رشته‌ مفاهیم رقابت قرآنی خود را برگزار کردند که این مسابقات تا ساعت 10:30 ادامه داشت.

نتایج مسابقات رشته مفاهیم امروز مشخص خواهد شد و اگر کارنامه متسابقان نزدیک به هم باشد در این رشته نیز شاهد برگزاری مرحله فینال در عصر امروز سه‌شنبه، هفتم آبان‌ماه خواهیم بود.

همچنین در روز دوم، رقابت‌ها در دو رشته قرائت تحقیق و قرائت ترتیل از ساعت 10:40 آغاز شده است و تا 11:50 ادامه خواهد داشت و در بعدازظهر نیز متسابقان از ساعت 15 تا 17:30ادامه مسابقات را پیگیری خواهند کرد.

در صورتی که در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل نیز نتایج نزدیک به هم باشد شاهد برگزاری مرحله فینال این مسابقات خواهیم بود که در این صورت مرحله فینال صبح روز چهارشنبه، هشتم آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، این دوره از مسابقات از روز دوشنبه ششم آبان به طور رسمی در مجتمع شهید ستاری بابلسر آغاز شده است و تا روز چهارشنبه، هشتم آبان‌ماه ادامه دارد.

در روز اول این مسابقات نیز متسابقان در رشته‌های بخش حفظ قرآن کریم به رقابت پرداختند و صبح امروز نیز نفرات برتر این مسابقات مشخص شد.

کد خبر 236825
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز