یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین فیلم از هفته بزرگداشت ساموئل خاچیکیان روز دوشنبه ششم آبان ماه ساعت ۱۶ فیلم "دلهره" محصول سال ۱۳۴۱ به مدت ۱۰۰ دقیقه با همکاری موسسه فیلم سازی موج نو پگاه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

فیلم ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از نمایش فیلم، جلسه نقد و بررسی با حضور سعید عقیقی از نویسندگان و منتقدان سینمایی و فریدون جیرانی به عنوان مجری و کارشناسی برنامه برگزار می‌شود.

در این فیلم عبدالله بوتیمار، رضا بیک ایمانوردی، جلال پیشواییان، ایرن، حسین جهانگیری، سیروس لاله زار، هاله، شاندرمنی، سوریک خاچیکیان، یاربهمن و... بازی می‌کنند.

داستان فیلم از آنجا شروع می‌شود که بهروز همسر روشنک نیک نژاد، نویسنده داستان های جنایی است و کارخانه عموی روشنک را که بر اثر حادثه ای در کارخانه اش کشته شده، اداره می‌کند.

مردی به نام بابک به عنوان خبرنگار به خانه روشنک و بهروز آمده و تعدادی نامه عاشقانه در اختیار دارد زن را تهدید می‌کند که 5 نامه را در ازای پنجاه هزار تومان و نامه ششم را در ازای ارتباط با او در اختیارش خواهد گذاشت.

علاقمندان جهت استفاده از برنامه نمایش فیلم و حضور درجلسه نقد و بررسی می‌توانند به سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران، واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.

کد خبر 236474
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز