شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: گیشه سینماها در تعطیلات آخر هفته نسبتا پررونق بود. فیلم‌هایی که چند هفته‌ای از آغاز اکرانشان می‌گذرد در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تماشاگران بیشتری نسبت به روزهای اول هفته یافتند.

سینما - فیلم تنهای تنهای تنها

 از بین این فیلم‌ها شرایط «دربند» از بقیه بهتر بود و این فیلم موفق شد از مرز 600میلیون تومان فروش گذر کند. «پل‌چوبی» هم که از چهارشنبه سینمای سرگروهش را از دست داده فروشش از مرز یک میلیارد و 100میلیون تومان گذشت. «به‌خاطر پونه» هم موفق شد با فروش آخر هفته‌اش به رقم 460 میلیون تومان برسد. این فیلم با این فروش در گیشه تهران به احتمال قوی از مرز نیم میلیاردتومان عبور خواهد کرد. «گناهکاران» نیز که برخلاف پیش‌بینی‌ها جزو آثار کم‌فروش اکران است با گذشت 3هفته از نمایش عمومی‌اش تازه به 150میلیون تومان فروش در تهران رسیده است. نکته جالب توجه فروش امیدوارکننده گناهکاران در سینماهای شهرستان‌هاست. این فیلم پس از 2هفته اکران در شهرستان به رقم 100میلیون تومان رسیده که باتوجه به میزان فروشش در تهران، قابل توجه به‌نظر می‌رسد.

«کلاس هنرپیشگی» دیگر فیلم کم‌مخاطب روی پرده درحالی‌که تنها 2سالن در اختیار دارد، مجموع فروشش را به 80 میلیون تومان رساند. فیلم تازه اکران‌شده «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» نیز باتوجه به بازیگران نام‌آشنایی که دارد در روزهای پایانی هفته با افزایش تماشاگر روبه‌رو شد و توانست از مرز 120میلیون تومان فروش گذر کند.

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» پرفروش‌ترین فیلم اکران تابستان نیز نمایشش همچنان در چند سالن ادامه یافته است. فروش این فیلم در تهران از 2میلیاردو500میلیون تومان گذر کرده و در شهرستان‌ها نیز به رقم یک‌میلیاردو850میلیون تومان رسیده است. از صبح چهارشنبه فیلم «578 روز انتظار» به‌جای فیلم «پل‌چوبی» در گروه سینمایی قدس، اکران شد و فروش 2روزاول اکران این فیلم قابل‌توجه نبود. پیش از این قرار بود فیلم «عملیات مهدکودک» در گروه قدس اکران عمومی شود که نمایش عمومی این فیلم که اثری موزیکال و کودکانه است به بعد از دهه اول محرم موکول شده است.

تنهای تنهای تنها در راه اکران

فیلم سینمایی« تنهای تنهای تنها» از هفته آینده در ۱۰ سینمای تهران و شهرستان به نمایش درمی‌آید وتا کنون فقط سینما استقلال، سینما سپیده و پردیس‌های سینمایی آزادی، راگا و ملت به‌عنوان سالن‌های نمایش‌دهنده این فیلم قطعی شده‌اند. به‌گفته غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی سازمان سینمایی سوره، براساس آنچه شورای صنفی نمایش به‌عنوان کف فروش مشخص کرده، تا وقتی فیلم «به خاطر پونه» از حداقل میزان فروش خود بهره‌مند است، نمی‌توان فیلم دیگری را جایگزین آن کرد.

کد خبر 236270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز