همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور ناوگروه‌های ایران در آب‌های بین‌المللی را مستمر خواند و گفت: حضور نیروی دریایی ایران در دریاهای آزاد گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش فارس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران حضور در دریاهای آزاد را از برنامه‌های سال 92 ارتش جمهوری اسلامی ایران طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری عنوان کرد.

وی با تاکید بر تجهیز به‌روز نیروی دریایی به منظور حضور در دریاهای آزاد اظهار کرد: تاکتیک‌های نیروی دریایی ارتش ایران برای حضور در دریاهای بین‌المللی به‌روز می‌شود.

سیاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را شهادت‌طلب و ولایتمدار توصیف کرد و افزود: نیروی انسانی با معنویت و متخصص مبنای نیروی دریایی ارتش ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، مسیر کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را راه حسین (ع) دانست و تصریح کرد: کارکنان با آمادگی روحی و معنویت به بدنه رزمی نیروی دریایی ارتش می‌پیوندند.

وی اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را نشان‌دهنده اقتدار کشور خواند و بیان کرد: ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش از سال 87 به طور مستمر در دریاهای آزاد حضور دارند و این روند در سال‌های آینده ادامه می‌یابد.

سیاری با اشاره به گشت‌زنی ناوگان نیروی دریایی ارتش ایران در شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای مدیترانه، خاطرنشان کرد: نیروی مذکور در تنکه مالاکا و دریای چین حضور داشته است.

*نیروی دریایی ایران بازیگر اصلی منطقه است

فرمانده نیروی دریایی ارتش، این نیرو را بازیگر اصلی در منطقه ذکر کرد و یادآور شد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی نشان دادیم.

وی ایران را کشوری صلح‌طلب عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا دارای منافع کلان است.

سیاری با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید در دریاهای آزاد حضور مستمر داشته باشد، تصریح کرد: حضور نیروی دریایی ارتش ایران در آب‌های بین‌المللی گسترده‌تر می‌شود.

کد خبر 234105
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز