همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جهموری اسلامی گفت: امنیتی که امروز در کشور داریم را مدیون خون شهدا، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه هستیم.

حبیب ‌الله سیاری

به گزارش تسنیم، امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در نصیر شهر اظهار کرد: از دیدن این جمعیت باچنان شور و هیجانی بسیار لذت بردم و برایم تداعی شد که مردم ما همیشه در این عرصه‌ها حضورداشته و سبب سربلندی و بالندگی کشور هستند.

وی افزود: این مردان کسانی بودند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشه، در برابر دشمن مسلح ایستادگی کردند و پیروی قاطع را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جهموری اسلامی تصریح کرد: امروز ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داریم که این‌ها شعار انقلاب بوده و هست، شهدا برای حفظ این سه شعار در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند.

دریادار سیاری درباره اهداف دشمن از حمله به ایران گفت: هدف دشمن جلوگیری از رشد و تعالی کشور ما بود به همین خاطر استکبار جهانی دشمن را در تجهیزات، نیروی انسانی و اطلاعات یاری کرده تا دشمن ما را مورد آسیب قرار دهد و شعارهای سه گانه ما را بگیرند.

وی بیان کرد: استکبار گمان می‌کرد که ایران توانایی مقابله با دشمن را ندارد، رهبر عزیز ما در این باره فرمودند آن زمان که به دشمن به هرطریقی کمک می‌کردند، به ما یک سیم خار دار هم نمی‌دادند، ما این گونه ایستادگی کردیم.

سیاری با اشاره به دلایل پیروزی ایران بر شرق و غرب گفت: در جنگ هشت دفاع مقدس تنها نیروهای مسلح در میدان نبودند بلکه قدرت ایران در بین مردم است و افتخار کشور این است که مردم از آن حمایت می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جهموری اسلامی تاکید کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم را مدیون خون شهدا، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه هستیم.

وی درباره جایگاه ایران پیش از انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران پیش از انقلاب جایگاهی نداشت، حتی ازکشورهای عقب مانده دنیا به شمار می‌آمد و در نزد غربی‌ها به نام کشور گل و بلبل مشهور بود چرا که جای مناسبی برای تفریح سران غربی به شمار می‌آمد و این برای کشور ما ننگ بود.

وی در ارتباط با اقتدار کشور اسلامی ایران گفت: هر اتقاقی که درمنطقه رخ می‌دهد نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران است، جایگاه کشور در منطقه جایگاهی والاست و امروز اقتدار ایران به درجه بالایی رسیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جهموری اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا بدانند، افتخار ما این است که ادامه دهنده راه آن‌ها باشیم و پیروزی، موفقیت وسربلندی کشور را در ادامه دادن راه این عزیزان می‌دانیم.

کد خبر 231660
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز