همشهری آنلاین: کنسرت گروه موسیقی «بَربانگ» به آهنگسازی و سرپرستی بهرام خانی و خوانندگی حسین علیشاپور در شهر تهران برگزار می‌شود.

گروه بربانگ

 حسین علیشاپور ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: این اجرا در تاریخ‌ 9 و 10 آبان ماه سال جاری در سالن اندیشه حوزه هنری تهران (ساعت 20) در دو بخش سنتی و مقامی برگزار خواهد شد که بخش نخست برنامه در دستگاه نوا با همراهی سازهای تار، رباب، مراژ، چنگ، کمانچه، عود، تنبک، دف و کوزه به روی صحنه می‌رود که شامل قطعات «پنج ضربی»، «تصنیف بی همگان»، «والس سلندر»، «من و باده» است.

به گفته علیشاپور بخش دوم کنسرت هم در مقام های ساروخانی، شوشتری و اصفهان قدیم با همراهی سازهای تنبور، چنگ، کمانچه، عود، تنبک، دف و کوزه اجرا خواهد شد که شامل تصانیف و قطعات «تب تنبور»، «بجان تو»، «به زندان»، «تو نه چنانی» است.

نازنین پدرثانی (تمبک، دف و کوزه)، بهنوش بهنام نیا (کمانچه)، نازلی بخشایش (چنگ)، شاهین پورغیاثیان (رباب و تنبور)، امید توفیقی (عود)، شاهرخ رستم (مراژ و تنبور)، بهرام خانی (تار و تنبور - آهنگساز و سرپرست گروه) و حسین علیشاپور (خواننده) به عنوان اعضای گروه «بَربانگ» در این کنسرتها به هنرنمایی خواهند پرداخت.

علاقه مندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند به سایت iranconcert.com مراجعه کنند.

کد خبر 234006
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز