همشهری آنلاین: عضو هیأت رئیسه مجلس، از برنامه‌ریزی هیأت رئیسه برای دعوت از دکتر روحانی به مجلس خبر داد و گفت: این موضوع در نشست روز دوشنبه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

ضرغام صادقی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های هیأت رئیسه مجلس قبل از نشست سالیانه سازمان ملل درباره حضور دولت به‌ویژه دکتر روحانی در مجلس، گفت: در آخرین نشست هیأت رئیسه، زمان حضور رئیس‌جمهور در مجلس یا نشست مشترک مجلس و دولت مشخص نشد، از این‌رو در آن نشست تنها حضور دکتر روحانی مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت حضور رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده هسته ای ایران در نشست‌های آتی مجلس تأکید کرد و افزود: با توجه به اتفاقات و دستاوردهای مثبت دولت در سفرنیویورک، حضور دکتر روحانی در مجلس و ارائه گزارشی در این‌باره برای نمایندگان بسیار مهم و حائز اهمیت است.‌

وی ادامه داد: امیدواریم رئیس‌جمهور با حضور در مجلس گزارش مناسبی را درباره موضوعات مطرح شده و سطح مذاکرات و گفت‌‌وگوهای تلفنی خود با رئیس‌جمهور آمریکا ارائه کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس، از برنامه‌ریزی هیأت رئیسه مجلس برای دعوت از دکتر روحانی به مجلس خبر داد و گفت: این موضوع در نشست روز (دوشنبه 8 مهرماه) هیأت رئیسه مجلس مطرح و حضور و ارائه گزارش دولت درباره سفر نیویورک مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد./

 

کد خبر 232801
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز