همشهری‌آنلاین: در شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی که ۲۹ مهرماه سال جاری با موضوع رسانه و تبلیغات در تهران برگزار می‌شود، از پوستر این کنفرانس رونمایی شد.

پوستر نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی

عنصر اصلی این پوستر، عینکی با سه شیشه است که به گفته علی شوقی بنام - طراح آن - نمادی از لزوم همگرایی میان رسانه، تبلیغات و روابط‌عمومی است.

وی در این خصوص گفت: روابط‌عمومی‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط میان سازمان و مخاطبان را برعهده دارند که این رسالت مهم بدون استفاده از توان رسانه و تبلیغات ابتر خواهد ماند.

شوقی بنام ادامه داد: آنچه مسلم است رسانه و تبلیغات دو بازوی اثرگذار در کنار روابط‌عمومی هستند که کنار هم قرار گرفتن این سه بخش می‌تواند هم‌افزایی بسیار زیادی برای تحقق اهداف عالی روابط‌عمومی فراهم آورد.

وی در خصوص دلیل الگو قرار دادن عینک برای طراحی پوستر نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در رابط‌عمومی گفت: عینک در این طرح به استعاره از نگاه روابط‌عمومی به دنیای بیرون که همان مخاطبان هستند و تعامل با آنها در نظر گرفته شده است که استفاده درست و صحیح از ابزارهای رسانه و تبلیغات در روابط‌عمومی، می‌تواند این نگاه را دقیق‌تر و شفاف‌تر کند.

گفتنی است روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خبر، روابط‌عمومی حرفه‌ای و پاسخ به رسانه‌ها، روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت رسانه‌ها و روابط‌عمومی حرفه‌ای و آگهی‌های رسانه‌ای، روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت ابزار تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق تبلیغاتی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و کمپین‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی حرفه‌ای و اثربخشی تبلیغات محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این کنفرانس می‌توانند و کسب اطلاعات بیشتر به می‌توانند به وب‌سایت i-pr.ir مراجعه کنند.

کد خبر 232433
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز