یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات یکشنبه ۳۱ شهریور ۳۴۶ واحد کاهش یافت و به ۶۱‌ هزارو ۷۰۷ واحد رسید.

در دادو ستد های شرکت‌های پالایش نفت بندر عباس، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و تاپیکو به دلیل نزول ارزش سهامشان بیشترین نقش را در نزول شاخص داشتند و کاهش ارزش سهام این شرکت ها در مجموع 305 واحد اثر منفی روی شاخص برجای گذاشت.

مبادله 342 میلیارد تومان سهام در بورس

ارزش معاملات بورس تهران در دادوستدها به نحو محسوسی افزایش یافت به طوری که سهامداران در مجموع 746 میلیون سهم به ارزش 342 میلیارد تومان در بورس دادو ستد کردند که این میزان نسبت به معاملات روزهای گذشته افزایش زیادی نشان می دهد. دیروز تقاضا برای خرید سهام شرکت کشتیرانی باز هم افزایش یافت و صف خرید سهام این شرکت با ثبت 1334 تقاضا به 109 میلیون و 244 هزار سهم رسید. با رفع تحریم‌ها علیه این شرکت تقاضا برای خرید سهام این شرکت به شدت افزایش یافته است.

مبادله 27هزار تن قیر در رینگ صادراتی

 27 هزار تن قیر در رینگ صادراتی بورس کالا مورد مبادله قرار گرفت. در مبادلات یکشنبه 31 شهریور و در رینگ صادراتی بورس کالا 3شرکت اصفهان قیر، بام گام عایق ارومیه و نفت جی موفق به عرضه محصولات خود در بورس کالا شدند.

در این میان شرکت نفت جی موفق به فروش 26 هزار و 200 تن قیر به قیمت 565دلار در هر تن شد. شرکت‌های اصفهان قیر و بام گام عایق ارومیه نیز به‌ترتیب 200 و 600 تن قیر را به قیمت 530دلار در هرتن فروختند.

کد خبر 232049
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز