همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اگر داور با اشتباه بزرگ خود پرسپولیس را ۱۰ نفره نمی‌کرد، این پرسپولیس هرگز به سپاهان نمی‌باخت.

به گزارش ایرنا، «علی پروین» در خصوص بازی شب گذشته پرسپولیس - سپاهان افزود: داوربازی مرتکب اشتباه بزرگ و عجیبی شد. به اعتقاد من داور ابتدا خطای بازیکن سپاهان که با فن کمر و زیر یک خم، باعث سرنگون شدن بازیکن پرسپولیس شد را ندید و لحظه آخر که بازیکن پرسپولیس روی بازیکن سپاهان خطا کرد را دید.

وی اظهار کرد: راستش را بخواهید وقتی داور به بازیکن پرسپولیس کارت قرمز نشان داد و اعلام پنالتی کرد، مانده بودم داور چه چیز اعلام کرده است؟! طوری تعجب کرده بودم که از اطرافیان سوال کردم که آیا آنها متوجه موضوعی شده‌اند؟! از اینکه چرا داور چنین تصمیمی گرفته و کل بازی را به هم ریخت به شدت ناراحت بودم تا اینکه صحنه آهسته پخش شد و معلوم شد این بازیکن سپاهان بود که اول خطای آشکار کرد.درعمرم چنین چیزی ندیده بودم. داور مرتکب اشتباه بزرگی شد.

پروین تصریح کرد: اگر بازیکنی در دقایق ابتدایی خطای محرز کرده باشد داور می‌تواند تصمیم به اخراج بگیرد اما یک اشتباه بزرگ دردقایق ابتدایی آن هم در چنین دیدارمهمی، بحث برانگیز می‌شود و با این وجود بازیکنان پرسپولیس با اینکه ۱۰ نفره شده وتمرکزشان بر هم خورد، خیلی خوب عمل کردند.

وی بیان داشت: به بازیکنان پرسپولیس آفرین می گویم چرا که آنها بیش از ۸۵ دقیقه ۱۰نفره نه تنها گلی نخوردند بلکه می‌توانستند گل هم بزنند وباتمام وجود بازی و تلاش کردند تا نتیجه را برگردانند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: این طبیعی است پرسپولیس که سراسر حمله بود در آخرین لحظات یک گل دریافت کند، ولی ما باید بازی را اینطور تصور کنیم که پرسپولیس در زمین تیم سپاهان، ۱۰ نفره، برای ۸۵ دقیقه گلی دریافت نکرد و حریف را تحت فشار هم قرار داد.

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: من سپاهان با وجود آنکه پرسپولیس ۱۰ نفره شد، خوب بازی نکرد و معتقدم که اگر تیم ما ۱۰ نفره نمی‌شد هرگز بازی را نمی‌باخت و خوب می دانم وقتی دردقیقه چهارم بازی ۱۰ نفره می‌شوی و پنالتی اشتباه به ضررت می‌گیرند، روح و روان تیم بر هم می‌ریزد واین مساله روی تمرکز بازیکنان اثرمی‌گذارد و شاید هر تیم دیگری بود گل‌های بیشتری می‌خورد.

پروین در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره شکایت از داور چیست؟ افزود: بر فرض که شکایت کنیم، چه فایده‌ای دارد؟ فوقش داور را چند جلسه محروم می‌کنند، مگر نتیجه بر می‌گردد؟ در یک بازی حساس سه امتیاز از پرسپولیس گرفتند و سه امتیاز به رقیبش دادندوشکایت دردی را دوا نمی‌کند. فقط امیدوار باشیم در بازی‌های بعدی چنین اشتباهات داوری روی ندهد.

وی گفت: باید کاری کرد که پرسپولیس در بازی‌های بعدی اینطور از داوری ضربه نخورد وگرنه با شکایت، سه امتیاز بر نمی‌گردد.

پروین ادامه داد:آقایان بایدبه بازیکنان،مربیان ومسوولان پرسپولیس حق دهندکه ناراحت و عصبانی باشند، هر کس جای اینها باشد ازکوره در می‌رود وداورباید دقت بیشتری می‌کرد. او اشتباه بزرگی کردوخطای آشکار سپاهان را ندید ولی خطای پرسپولیس را دید. نهایت این صحنه آن بود که داور باید به سود پرسپولیس اعلام خطا می‌کرد و به دو بازیکن اخطار می‌داد تا بازی را کنترل کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه این بازی اتفاقی است که افتاد وبه نظرم با شکایت دردی دوا نمی‌شود اظهارکرد: اعتقاد دارم تیم پرسپولیس امسال راه افتاده است وبچه‌ها خوب بازی می‌کنند و انصافا خوب نتیجه می‌گیرند. ما ۱۰ نفره ملوان را می‌بریم و۱۰ نفره، ۸۵ دقیقه مقابل سپاهان و در زمین خودش می‌ایستیم که نشان می‌دهد پرسپولیس تیم شده است و باید از این تیم حمایت کرد.

به گفته وی، پیشکسوتان و هواداران باید مثل کوه پشت این تیم بایستند و از این تیم به خاطر دل هواداران حمایت کنند.

علی پروین درپایان افزود:به اعتقاد من بازیکنان پرسپولیس باید اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنند و کارشان را محکم دنبال کنند و تمرکز خود را روی بازی های بعد بگذارند.پرسپولیس امسال می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.چون ظرفیت بالایی در این تیم وجود دارد.

کد خبر 231887
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز