جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در ادامه برگزاری هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر در اصفهان به دیدار هم رفتند. پرسپوایس بازنده این دیدار بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه برگزاری هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر جمعه 29 شهریور از ساعت 20 دیدار حساس دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که نیمه نخست آن با پیروزی یک بر صفر سپاهانی‌ها تمام شد.

تک‌گل بازی را هادی عقیلی در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بازی پرهیجان این نیمه با حملات پرشمار سپاهانی‌ها همراه بود و آنها در دقیقه 2 شوتی را با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون فرستاند.

اما بحث برانگیزترین صحنه بازی در دقیقه 3 زمانی که سپاهان قصد ارسال کرنر داشت اتفاق افتاد و محسن قهرمانی داور بازی به دلیل مبهمی میثم حسینی مدافع پرسپولیس را از زمین اخراج کرد.

perspolois - sepahan

حسینی هنگام ارسال توپ در محوطه جریمه با یکی از بازیکنان سپاهان برخورد داشت و هر دو برزمین افتادند که قهرمانی تشخیص خطای پنالتی داد. نیمکت‌نشینان پرسپولیس از جمله علی دایی نسبت به این صحنه به شدت ابراز تعجب و حیرت کرده بودند.

این پنالتی را هادی عقیلی ابتدا به گل تبدیل کرد اما داور آن را نپذیرفت؛ کاپیتان سپاهان در پنالتی دوم با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

10 نفره شدن پرسپولیس احتیاط بیشتری را به بازی آنها داد اگر چه پرسپولیسی‌ها سعی داشتند در ضدحملات کار را به تساوی بکشانند و در طول این نیمه صاحب چندین موقعیت خوب گلزنی شدند که از جمله آنها فرصت‌هایی بود که خلعتبری و ماهینی داشتند.

اما سپاهان که سعی داشت فرصت 10 نفره شدن حریف را مغتنم بشمارد حملات پرتعدادی را بیشتر از جناحین روی دروازه تیم میهمان ترتیب داد. آنها بیشتر از جناح چپ جایی که حسینی دیگر در آنجا نبود حمله کرده و با دادن پاس مورب به پشت محوطه جریمه مهاجمان‌شان را در موقعیت شوت‌زنی قرار می‌دادند. امید ابراهیمی و محمد غلامی چندین مرتبه با زدن شوت های خطرناک دروازه پرسپولیس را تهدید کردند.

قهرمانی در این نیمه به امید ابراهیمی از سپاهان هم در دقیقه 22 کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم با چهار دقیقه وقت اضافه

دقیقه 60 حرکت امید ابراهیمی پشت محوطه جریمه پرسپولیس با شوت سنگین این بازیکن همراه شد که این توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63 پرسپولیس از سمت چپ دروازه سپاهان به وسیله خلعتبری صاحب یک موقعیت خوب شد و او زمانی که می‌توانست دو بازیکن تیمش را صاحب توپ کند این توپ را از دست داد.

دقیقه 73 توپ در محوطه جریمه پرسپولیس بعد از یک رفت و برگشت به جهان‌عالیان رسید که شوت بازیکن سرضرب بازیکن سپاهان با فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 75 بعد از جدال هوایی سید جلال حسینی و محمد غلامی در میانه میدان توپ به امین جهان‌عالیان رسید و بازیکنان پرسپولیس به تصور اینکه داور به سود آن‌ها سوت زده است، بازی را رها کردند اما مهاجم سپاهان به سمت دروازه پرسپولیس رفت که این حرکت او به شدت با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه شد. با این حال جهان‌عالیان بهره‌ای از این توپ نبرد و نیلسون در آن سو به سرعت مهاجمان پرسپولیس را صاحب توپ کرد اما آن‌ها هم از این موقعیت استفاده نکردند.

دقیقه 79 حسین پاپی روی اشتباه امید عالیشاه و روی پاس هم‌تیمی خود با نیلسون تک به تک شد و پس از جا گذاشتن او توپ را به اوت زد.

در دقایق پایانی توپ مدام بین دروازه دو تیم در رفت و برگشت بود و پرسپولیسی‌ها که قصد داشتند گل خورده را جبران کنند پشت سر هم ضد حمله‌های سپاهان را دفع می‌کردند اما در یکی از توپ‌های برگشتی این ضد حمله‌ها جهان عالیان موفق شد گل دوم سپاهان را به ثمر برساند.

با این شکست پرسپولیس به رده چهارم جدول رده‌بندی سقوط کرد و سپاهان مکان دومی این تیم را اشغال کرد.

کد خبر 231762
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز