همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: ما گل مسخره‌ای را دریافت کردیم اما پس از آن توانستیم به بازی باز گردیم و ۳ امتیاز را از آن خود کنیم.

اسکوچیچ

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 2 بر یک ملوان مقابل گسترش فولاد عنوان کرد:‌ بازی خوبی انجام دادیم از بازیکنان راضی هستم در دیدار مهمی توانستیم به برتری برسیم بازی آسانی نبود و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.

به گزارش فارس،وی افزود: یک گل مسخره دریافت کردیم اما پس از آن توانستیم به بازی باز گردیم در بین دو نیمه بازیکنانم را آرام کردم امیدوارم بودم که به برتری برسیم در 15 دقیقه پایانی تیم حریف روی دروازه ما فشار می‌آورد که این موضوع طبیعی بود.

سرمربی ملوان یادآور شد: زمانی که تیم در چنین موقعیت‌هایی قرار دارد و در بازی‌های گذشته با نتایجی روبه‌رو شده بازیکنان در دقایق پایانی با ترس بیشتری بازی را دنبال می‌کنند اما در مجموع از عملکرد آنها راضی هستم تمام تلاش خود را کردند.

اسکوچیچ در مورد حضور سیدجلال رافخایی یادآور شد: جلال از جمله بازیکنانی است که در یک لحظه نیش خود را به حریف می‌زند و بازیکن مثمرثمری است.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانش در دقایق پایانی خسته نبودند،‌ گفت: پور رحمت‌الله در دقایقی خسته شده بود به هر حال آن چیزی که در تمرینات بازیکنان از خود به نمایش می‌گذارند با بازی کردن در زمین متفاوت است. در هر صورت از او واقعاً راضی هستم پوررحمت‌‌الله با اینکه جوان بود مانند بازیکنان باتجربه عمل می‌کرد و خوشحال‌تر هم هستم که او یک انزلی‌چیست.

سرمربی ملوان با اشاره به عملکرد مهدی شیرین گفت: همیشه مربیان به بازیکنانی چون شیری نیاز دارند اما این بازیکن در حمله کارایی لازم را ندارد اما می‌دانم که او پیشرفت خواهد کرد و رو به جلو خواهد رفت ما در این دیدار در حالی از رحمانی استفاده کردیم با توجه به اینکه دو روز در تمرینات حضور داشت مردد بودیم که از او استفاده کنیم و این ریسک را کردیم.

وی با اشاره به حمایت هواداران تصریح کرد:‌شاید تماشاگران ملوان در دیدارهای گذشته متفاوت نسبت به این دیدار بودند اما امروز به این نتیجه رسیده بودند باید از تیم‌شان حمایت کنند من هم از این موضوع لذت بردم و از آنها تشکر می‌کنم به دلیل هواداران به انزلی آمدم زمانی که به تهران رفتیم بازی با نفت را انجام دادیم این تیم هواداری نداشت و من از این موضوع ناراحت شدم ما برای هواداران بازی می‌کنیم در برخی بازی‌ها هواداران روی بازیکنان فشار می‌آوردند این منطقی بود.

اسکوچیچ در مورد جام حذفی گفت: من فقط به بازی آینده فکر می‌کنم.

وی در مورد خوشحالی عجیبی که پس از پایان بازی انجام داده بود، عنوان کرد: به هر حال من هم یک انسانم و می‌توانم هر خوشحالی انجام دهم من همان مربی 20 روز گذشته هستم که امروز توانستم به برتری دست یابم. همیشه انگیزه داشتم و با همین روال کار خود را دنبال می‌کنم.

کد خبر 235347
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز